Sitem Ve Aşk

Son güncelleme: 06.04.2011 13:15
  • ...Sitem Ve Aşk...
    noimage
    Çileler, dertler,
    Sitemler şikayetler,
    Sıkıntılar, mazeretler,
    Ahhh bunlar yok mu?
    Hayat bunlarla geçer...
    noimage
    Ali kaçar, kalır naçar,
    Arar bir yar, dertten kaçar,
    Bulur belki, sakin derken,
    Başlar yine şikayetler,
    Akşamdan geç sabah erken,
    noimage
    Ne gerek var şikayete,
    Ne gerek var sitemlere,
    Bizler nerden nereye,
    Gelirken sordular mı bize,
    Ne geceye ne gündüze,
    uyupta olan hallere,
    Gülmek varken, şükretmekle,
    Ne gerek var sitemlere...
    noimage
    Olmaz bir arada elbet,
    Gece ye de gündüz gerek,
    Zamanı bitirmeli mi,
    Siteme, aşk mı gerek,
    "Sitem ve aşk"
    Birmiş demek...

    noimage

    Ali Bal
#06.04.2011 10:05 0 0 0
  • Siteme, aşk mı gerek,
    "Sitem ve aşk"
    Birmiş demek...


    Sitem askin cilvesi nazi diyorum ben insan asik olunca sitemide oluyor.
    Paylasimin icin tesekkürler
#06.04.2011 11:33 0 0 0
  • EbrarMeva..can...Teşekkürler..deyerli fiklerin..için..
    cok saolasın...can..
#06.04.2011 11:45 0 0 0
  • Rica ederim , tesekkürü hak eden sizsiniz
#06.04.2011 13:15 0 0 0