Seni özledim

Son güncelleme: 07.04.2011 12:15
  • Seni özledim.......
    noimage

    En kolay çareydi
    kollarına atıp kendimi,
    bütün dertleri unutmak...
    Yokluğun ise çare aranamayacak kadar
    büyük dert!
    Dertlerime çare olmanı özledim!

    BEN
    SENİ
    ÖZLEDİM!!

    noimage
#06.04.2011 22:14 0 0 0
  • tşk,eilne saglık
#07.04.2011 00:47 0 0 0
  • Var ol arkadaşım...okyan gözlerine saglıklar dilerim...
#07.04.2011 00:53 0 0 0
  • özlemek güzeldir , özlenen özel oldugu icin...

    cok güzeldi sözler , yüreginize saglik
#07.04.2011 01:18 0 0 0
  • EbrarMeva..can...cok saolasın....sonsuz teşekkürler dilerim..
#07.04.2011 12:15 0 0 0