JaPkO SeRwErlArInDaN Bi KrAl

Son güncelleme: 16.06.2008 19:48
#07.07.2006 15:54 0 0 0
  • paylaşımlarla ilgilenilmiyo
#10.07.2006 12:13 0 0 0
  • Çok Saol Karde$ Böyle Olmak İsterdim...
#15.07.2006 14:11 0 0 0
  • BİZNE ZAMAN OLUCAZ ACABA ÖYLE EN AZINDAN YARISI KADAR
#18.08.2006 08:49 0 0 0
  • bizim serverde kıral yok mu? onuda koy
#12.09.2006 10:18 0 0 0
  • olmazmı belki yakında ben bile kral olabilirim ama bana olympiada insan bi priest lazım 65 lwl oldum hala bi priestim yok bari bi konu açayım
#12.09.2006 19:23 0 0 0
  • orasının tadı yoktur karma karışık yazılar falan
#04.10.2006 21:10 0 0 0
  • japko'nun en güzel yanı silahlar çok güzel
#23.02.2007 18:24 0 0 0
  • saol dostum ellerine saglik....
#16.06.2008 15:38 0 0 0
  • Japkomu oynasak ne :)
#16.06.2008 19:48 0 0 0