Yazısız II

Son güncelleme: 03.05.2011 15:04
  • noimage
#01.05.2011 20:38 0 0 0
  • Çok anlamlı ellerine sağlık
#01.05.2011 21:45 0 0 0
  • Gülüm;
    Ben de çok seviyorum „ayı"larla ilgili
    olan karikatürleri...
    Ellerin dert görmesin.
    Teşekkürler...
    noimage
#01.05.2011 21:54 0 0 0
#03.05.2011 15:04 0 0 0