Kahraman Tazeoğlu-Yitirilmiş Ne varsa

Son güncelleme: 09.05.2011 13:04

  • noimage

    noimage
    çirkin çiçeklerle dolu katil bahçelerinde dolaştım
    dalgındım
    bıçak sırtı yaşamalarım
    penceresizliğimnoimage
    ve öksüz düşlerim vardı ceplerimde
    uğultusuzluğumu özlemiştim
    hala bir ceylan ağlıyordu içimde
    hiç yoktan vurulan..
    senin şehirlerin uyurken
    benim gözlerimi bıçakladılar
    noimagekör bir balıkçıyım şimdi
    Denizlere sarılıyorum hiç
    görmediğim vapurlara el sallıyorum
    rüyalarım da yaşlanmıyor
    kaybolan eylül gemilerimi
    sonbahar sesiyle çağırsam gelir mi
    ah vurulası yüreğim
    süpüremedin kapından yalnızlığı
    örselenmiş paslı yüreğim..
    ellerim yumuk
    orman karanlıkları omuzlarımda
    ve ardından ağlayannoimage
    ezgisiz türkülerdi gözlerim
    senin gözlerinin pusuna saklanıp
    senden kalan bu yıkıntılar arasında
    bizi büyüten ellerini aradım
    öpülesi ellerini..
    susuşlara prangalı dil
    kanlı düşler kuyusunda
    ölüm çığlıkları atabilir
    gözyaşı göllerinde durulanmalar vaktinden geliyorum
    sonunu hep unuttuğum
    dilsiz şarkılarım vardı
    noimageağlatan inleten
    şimdi
    o şarkılar beni unuttu
    noimage
    yıkık kentler konuşmaz bilirim
    cam kırıkları ve kırık dallar var
    incinen yüreğimin yaralarında
    ve bilir misin
    güller hiç uyanmaz bu vadide
    gözlerin düşer aklımanoimage
    an gelir şavkın vurur yüzüme
    o zaman vakit ölüm olur dudağımda
    kaçsam yakama yapışır gözlerin..
    yılları ve yolları ödünç aldım
    yastığımdaki çukura dolan korkulu geceden
    düş düşkünü çocukluğumu çalmış namlı sevdalılar
    noimageüstüne üstlük sensizim
    yani gölgesiz dolaşıyorum
    artık intiharlar da öldürmez beni
    yüreğimde konaklayan hüzünler
    senden gelir..
    noimage
    al
    dün gece seninle yoğurdum bu şiiri
    ekmek buğusu mübarekliğinde
    sıcacık
    nasıl olsa sana çıkmayan yol yok
    kaybolabilirim kuytularda
    dalıp dalıp giderim başka diyarlara
    bir gün dönmeyiveririm
    ama sen
    yine de biriktir göz yaşlarını
    belki bir gün
    tutuşturur seni bensizlik
    belki bir gün
    sen de beni ağlarsın..
    hoyratım benim
    şafaklar düşmüş alnına
    kırlangıçlar uçmuş koynuna
    bak hala aynı şarkıda irkiliyoruz
    bu aşkın adresi dursun sende
    kelepçeli kuşlar
    yuva kurmadan gözlerimize
    belki geri döneriz
    ve geri veririz birbirimize
    yitirilmiş ne varsa . . .
    noimage



    noimage



    [main-arkaplan-muzik]026[/main-arkaplan-muzik]
#05.05.2011 12:37 0 0 0
  • harika olmus canim sunumun tsk:)
#05.05.2011 12:59 0 0 0
  • Emeklerinize sağlık , değerli sunumların için teşekkürler
#05.05.2011 15:32 0 0 0
  • teşekkürler dostlar...
#05.05.2011 15:53 0 0 0
  • Perim bitanem...güzel yüreklim benim...her zaman ki kimi harikasın...Dygularına..sevgi dolu yüreyine saglıklar tatlım...Teşekkürler Paylaşımın İçin..

    SENİN İÇİN...CANIM BENİM...noimage
#06.05.2011 01:36 0 0 0
  • çok teşekkürler canım benim
#06.05.2011 08:33 0 0 0
  • harika olmuş ellerine sağlık..
#06.05.2011 09:37 0 0 0

  • noimage

    Emeğine yüreğine sağlık..
#06.05.2011 14:52 0 0 0
  • Harika olmuş.Çok teşekkürler
#06.05.2011 18:39 0 0 0
  • emeğineyüreğinesağlık kalemindaimolsun
#07.05.2011 08:04 0 0 0
  • yüreğine emeğine sağlık..
#07.05.2011 08:39 0 0 0
  • ben teşekkür ederim yorumlarınız için dostlar...
#09.05.2011 13:04 0 0 0