Düş

Son güncelleme: 15.05.2011 19:17
  • noimage



    noimage

    Kimin fikriydi aşkı yürekte saklamak?
    Ve kalpleri
    ...kiralık evlere benzetmek..noimage

    Kimin işi zordu ayrılıkta..
    Veda
    edenin mi yoksa bir vedayı evlat edinenin mi?

    noimageKimin yüzüne
    tükürmeliydi hayat,
    Maske takanın mı yoksa o maskeyi indirenin mi?

    noimagenoimagenoimage

    Bir
    kadın kiminle sevişmeliydi,
    Kime sarılmalıydı kolları ya da kimin
    koynunda olmalıydı,noimage
    Cebi paralının mı,
    Yoksa uğrunda paral******
    mı?

    Kimdi dost..
    Geçip giden yıllar mı,
    noimageYoksa pastanın
    üzerinde söndürülen mumlar mı?

    Ve neden eşit dilimlenmezdi
    acılar,
    Gelen davetsiz misafir çoktu,ondan mı?noimage

    noimagenoimagenoimage


    Kimdi Aşk,
    Yanında
    olan mı terk etmemecesine,
    Yoksa kalarak acıtan mı gitmemecesine?

    noimageBir
    adam,
    Bir kadını ölüm onları ayırana kadar mı sevmeliydi,
    Yoksa
    kadın tutku bitince ölümü beklememelimiydi?noimage

    Adresler başka
    aldatmalar aynı değilmiydi?
    noimageSaatler ihaneti gösterdiyse gecenin geç
    vakitlerinin günahı neydi?


    noimage


    noimageSeverek ayrılma modasını ilk başlatan
    kimdi,
    Kimin fikriydi sonsuza kadar dost kalmak?

    Kimdi aşkınınoimage
    ilk kâğıtlara yazan..
    Masumiyeti bir otel odasında bırakan kimdi?

    noimagenoimagenoimage


    Son
    noimagegece son sigarayı içmek için sevişmek kâfimiydi?
    Yoksa kapılar
    kapanınca ayak seslerini dinleyip ağlamak mı marifetti?

    Gidennoimage
    kimdi,
    Kalan kimindi?

    noimageBu ayrılığı kim icad etti?

    Ve
    geri dönmemeyi gidenlere,
    Kimler öğretti?noimage

    noimage

    noimage


    EMRE GÖKCE




    [main-arkaplan-muzik]027[/main-arkaplan-muzik]







#11.05.2011 12:03 0 0 0
  • Bu süper paylaşım için

    noimage

    Emeğine yüreğine sağlık..

#11.05.2011 12:20 0 0 0
  • Cok Güzel olmuş canım benim...Yüreyin..Gönlün Var Olsun Bitanem...Harikasın...

    Bu güzel paylaşım için..yürekden.....

    noimage
#11.05.2011 14:25 0 0 0
  • teşekkürler canlarım
#11.05.2011 14:27 0 0 0
  • Bu şirin Güzel şeker paylaşımın için teşekkürler canım
#11.05.2011 14:35 0 0 0
  • o güzel yorumun içinde ben teşekkür ederim tatlımmm
#11.05.2011 14:44 0 0 0
  • süpersin kardeşi yüreğine sağlık. Teşekkürler
#11.05.2011 16:12 0 0 0
  • super canim emegine saglik:)
#11.05.2011 16:46 0 0 0
  • Şairin yüreğine sağlık herşey okadar açık ve net anlatılmışki!Arkadaşım bu değerli paylaşımı resmeden ellerine sağlık.
#11.05.2011 22:10 0 0 0
  • teşekkürlerarkadaşım süperbirsunumyapmışsınız ömrünüzvarolsun
#12.05.2011 10:11 0 0 0
  • yüreğine emeğine sağlık
#12.05.2011 17:01 0 0 0
  • teşekkürler dostlar
#13.05.2011 13:09 0 0 0
  • Harika olmuş.Yüreğinize sağlık...
#15.05.2011 19:17 0 0 0