Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Müzik
Düş
Düş
743
Son güncelleme: 15.05.2011 19:17
SuSquN PeRi
Kimin fikriydi aşkı yürekte saklamak?
Ve kalpleri
...kiralık evlere benzetmek..
Kimin işi zordu ayrılıkta..
Veda
edenin mi yoksa bir vedayı evlat edinenin mi?
Kimin yüzüne
tükürmeliydi hayat,
Maske takanın mı yoksa o maskeyi indirenin mi?
Bir
kadın kiminle sevişmeliydi,
Kime sarılmalıydı kolları ya da kimin
koynunda olmalıydı,
Cebi paralının mı,
Yoksa uğrunda paral******
mı?
Kimdi dost..
Geçip giden yıllar mı,
Yoksa pastanın
üzerinde söndürülen mumlar mı?
Ve neden eşit dilimlenmezdi
acılar,
Gelen davetsiz misafir çoktu,ondan mı?
Kimdi Aşk,
Yanında
olan mı terk etmemecesine,
Yoksa kalarak acıtan mı gitmemecesine?
Bir
adam,
Bir kadını ölüm onları ayırana kadar mı sevmeliydi,
Yoksa
kadın tutku bitince ölümü beklememelimiydi?
Adresler başka
aldatmalar aynı değilmiydi?
Saatler ihaneti gösterdiyse gecenin geç
vakitlerinin günahı neydi?
Severek ayrılma modasını ilk başlatan
kimdi,
Kimin fikriydi sonsuza kadar dost kalmak?
Kimdi aşkını
ilk kâğıtlara yazan..
Masumiyeti bir otel odasında bırakan kimdi?
Son
gece son sigarayı içmek için sevişmek kâfimiydi?
Yoksa kapılar
kapanınca ayak seslerini dinleyip ağlamak mı marifetti?
Giden
kimdi,
Kalan kimindi?
Bu ayrılığı kim icad etti?
Ve
geri dönmemeyi gidenlere,
Kimler öğretti?
EMRE GÖKCE
[main-arkaplan-muzik]027[/main-arkaplan-muzik]
#11.05.2011 12:03
0
0
0
TÜRKNİL
Bu süper paylaşım için
Emeğine yüreğine sağlık..
#11.05.2011 12:20
0
0
0
Sarsın
Cok Güzel olmuş canım benim...Yüreyin..Gönlün Var Olsun Bitanem...Harikasın...
Bu güzel paylaşım için..yürekden.....
#11.05.2011 14:25
0
0
0
SuSquN PeRi
teşekkürler canlarım
#11.05.2011 14:27
0
0
0
cay_guzeli
Bu şirin Güzel şeker paylaşımın için teşekkürler canım
#11.05.2011 14:35
0
0
0
SuSquN PeRi
o güzel yorumun içinde ben teşekkür ederim tatlımmm
#11.05.2011 14:44
0
0
0
refik
süpersin kardeşi yüreğine sağlık. Teşekkürler
#11.05.2011 16:12
0
0
0
mon_coeur
super canim emegine saglik
#11.05.2011 16:46
0
0
0
oparetör
Şairin yüreğine sağlık herşey okadar açık ve net anlatılmışki!Arkadaşım bu değerli paylaşımı resmeden ellerine sağlık.
#11.05.2011 22:10
0
0
0
musaca
teşekkürlerarkadaşım süperbirsunumyapmışsınız ömrünüzvarolsun
#12.05.2011 10:11
0
0
0
Almira
yüreğine emeğine sağlık
#12.05.2011 17:01
0
0
0
SuSquN PeRi
teşekkürler dostlar
#13.05.2011 13:09
0
0
0
Derin Çağlar
Harika olmuş.Yüreğinize sağlık...
#15.05.2011 19:17
0
0
0
Düş Konusuna Benzer Konular
dogru düsünce...
17.03.2004
Plymouth Duster 1970 1976
18.04.2004
Acaba ne düsünüyorlar
29.06.2008
DÜŞMANA İNSANLIK DERSİ
24.12.2007
Seni Düşünüyorum
26.06.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı