Gidiyorum

Son güncelleme: 20.06.2011 22:03
  • noimage

    Gidiyorum buralardan yalınayak ve üzgün
    önümdeki uçurumlara aldırmadan
    varsın hayallerim kurduğum yerde kalsın
    o gerçekleşmeyen hayallerim.
    ardımda yaralı bir yürek
    kederli bir ömür
    ve yoksul anılar bırakarak
    çekip gidiyorum sevdiğim
    hoşçakal gönlümün nazlısı, bağrımın sızısı
    hoşçakal

    gidiyorum başım önümde, gözümde nem
    duramam artık ey aşk, ey sevdiğim
    hüzne ve kedere boğulduğum bu şehirde
    duramam
    hiç bir anı kabul etmiyor beni
    bedenim buz gibi soğuk
    yüreğim param parça keder
    kış kadar soğuk ellerim
    ardımda yoksul bir sevda
    ve bana ait ne varsa
    bırakıp gidiyorum sevdiğim
    hoşça kal alnımın yazısı, kaderimin küskünü
    hoşçakal

    noimage
    bütün yaprakları dökülmüş
    dalları kırılmış bir ağaç gibi hıçkırarak
    ve bırakarak ardımdan sırtımı yasladığım
    çınar ağacını yaslı
    meçhule giden acılar yüklü bir gemide
    uğuldayan rüzgarlara sarıp sesimi
    şarkıların sustuğu, aşkların vurulduğu
    limanlara gidiyorum sevdiğim
    hoşça kal kırık sazım, sevdamın yaralı türküsü
    hoşçakal


    noimage
    bir yıldız daha kaymadan gözlerimden
    yüreğimden bir arzu daha sönmeden
    gidiyorum ey aşk, ey sevdiğim
    bir daha yağmamalı bu ihanet yağmurları
    ağlamamalı bu yürek bir daha
    bir acıyı, başka bir acıyla sarıp
    alıp dağların ve yıldızların gölgesini
    yüzümde kış, bakışlarımda kar
    yorgun akan bir ırmak misali
    kimsesiz sokaklara bırakıp yanlızlığımı
    gidiyorum sevdiğim
    hoşça kal gecelerimin yıldızı, karlı dağların yalnız kızı
    hoşça kal

    noimage

    bütün borçlarını ödedim bu sokakların, alacağımı aldım
    geri dönmez bir mevsimdeyim artık, duramam ey aşk
    bu şehre sığamam bu hüzünle
    yoksa acılar üşütür beni
    kar kavurur anılarımı
    donar bakışlarım
    üşürüm... üşürüm ey aşk

    sorma nereye, hangi dağın ardına?
    ne kadar uzağa varır yolum?
    kim yoldaş olur bana ?
    dönüp gelir miyim yine bahar geldiğinde ?
    çiçek açtığında mor dağlar
    sorma

    noimage

    hosçakal iki gözüm, gönlümün sultanı yar
    her sabah gülüşünden öptüğüm, saçlarını okşadığım her gece
    hoşçakal
    artık vakit tamam


    noimage










    sazımdaki hüznü
    içimdeki sızıyı
    boynu bükük karanfilimi
    ve yüreğimin yangınını bırakıp rüzgarlara
    sırılsıklam yalnızlığımı alıp yanıma gidiyorum
    hoşça kal bağrımın ateşi, kalbimin ahı, mühür gözlü yar
    hoşçakal








    noimage



    [main-arkaplan-muzik]066[/main-arkaplan-muzik]
#09.06.2011 18:03 0 0 0
  • emeğinize sağlık paylaşım için tşşkrler
#09.06.2011 21:09 0 0 0
  • Değerli ğaylaşımların için teşekkürler arkadaşım
#09.06.2011 21:51 0 0 0
  • Ben tesekkur ederim okuyan gozleriniz dert gormesin
#09.06.2011 22:48 0 0 0
  • emeklerine sağlık canım:)
#09.06.2011 22:58 0 0 0
  • Tesekkur ederim seninde okuyan gozlerine saglik
#09.06.2011 23:01 0 0 0
  • emeğine sağlık paylaşım için tşşkrler canim
#10.06.2011 01:51 0 0 0
  • Emeğinize sağlık
#10.06.2011 10:07 0 0 0
  • Sizler saolasiniz okuyan gozleriniz dert gormesin
#10.06.2011 14:00 0 0 0
  • şiirinizde müzikdeharika kartlaryerliyerinde ömrünüzuzunvede sağlıklıolsun
#11.06.2011 18:08 0 0 0
  • ..... güzel bir çalışma ...arasıra boşlularda dinleğim bir parça sayfanız için tşk ediyorum.. yüreğinize sağlık.
#13.06.2011 12:12 0 0 0
  • Tesekkur ederim arkadaslar yureginize saglik okuyan gozleriniz dert gormesin
#20.06.2011 22:03 0 0 0