Güzel Sözler

Son güncelleme: 21.06.2011 18:01
  • Mutlu insanlar; Herşeyin en iyisine sahip olanlar değil, Sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir..





    Dış Güzellik İLK SÖZÜ Söyletir.İç Güzellik SON SÖZÜ Söyletir...!!!





    Doğruluk her ne "KADAR" seni "ÖLDÜRSE" bile..ondan "AYRILMA" Hz.ÖMER (r.a.)
    I




    Herşeyin en iyisi, en yeni olanıdır; ama dostların en iyisi, en eskileridir...(H.z Ali.R.A)





    Ben dostlarımı; Ruhumla severim. O, ne durur, ne de unutur " Hz. Mevlana


    SEVGİ Olmadan SAYGI.. Saygı Olmadan SADAKAT Olmaz.. " Bina Gibidir" SADAKAT ÇÖKERSE HEPSİ YIKILIR..!

    Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile, kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile belli olur.

    Aşk; Sadece kuru bir sevgi ya da sonu belli bir macera hevesi değildir, CANAN'la bir CAN olmaktır..!!

    Insan Sevme Hissini İsraf EtmemeLi, Kim Ne Kadar SeviLmeye Layıksa Onu O Kadar Sevmeli...!!!!

    Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol.. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde
    Yeri Dolmayanlardan Ol..!!

    Yalnızlığı çekilmez kılan birçok sebep vardır; ama unutma ki yalnızlık, bize gerçek dostlarımızın kim olduğunu hatırlatır..

    'YAR'dedim yardan geçtim'CAN'dedim candan geçtim'SER'dedim serden geçtim.bir senden geçmedim YA-RAB.başımı sana eğdim

    Tevbeyi Unutup Uzun Emellere Kapılmayın!Başkasını Hayra Teşvik Edip Kendinizi Unutmayın!Herkesten VEFA Beklerken Vefasız Olmayın

    Edepliyim,Çünkü insanım...Unutmayalım ki; İnsanla hayvanı ayıran özelliklerden biride EDEPTİR...!!!

    Kadında Aranan Güzellik, Başa Bela Olur, Kadında Aranan Güzel Huy, Başa Tac Olur...!!!

    Gidiyorsan git! Arkana bile bakma. Çünkü anladım ki, nefret edilecek kadar bile değerli değilmişsin aslında..

    Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır... !!!

    Sana kötülük yapan kimseyi ona iyilik yaparak cezâlandır..." (Hz.Ömer r.a)


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
#21.06.2011 17:48 0 0 0
  • Ellerine saglıklar gülüm.....Paylaşım için teşekkürler...
#21.06.2011 17:52 0 0 0
  • Ben tesekkur ederim cnm okuyan gozlerin dert gormesin
#21.06.2011 18:01 0 0 0