Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 117 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Duygusal
Güzel Sözler
Güzel Sözler
390
Son güncelleme: 21.06.2011 18:01
AyyuzluMM
Mutlu insanlar; Herşeyin en iyisine sahip olanlar değil, Sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir..
Dış Güzellik İLK SÖZÜ Söyletir.İç Güzellik SON SÖZÜ Söyletir...!!!
Doğruluk her ne "KADAR" seni "ÖLDÜRSE" bile..ondan "AYRILMA" Hz.ÖMER (r.a.)
I
Herşeyin en iyisi, en yeni olanıdır; ama dostların en iyisi, en eskileridir...(H.z Ali.R.A)
Ben dostlarımı; Ruhumla severim. O, ne durur, ne de unutur " Hz. Mevlana
SEVGİ Olmadan SAYGI.. Saygı Olmadan SADAKAT Olmaz.. " Bina Gibidir" SADAKAT ÇÖKERSE HEPSİ YIKILIR..!
Aklın güzelliği dil ile, dilin güzelliği söz ile, kişinin güzelliği yüz ile, yüzün güzelliği göz ile belli olur.
Aşk; Sadece kuru bir sevgi ya da sonu belli bir macera hevesi değildir, CANAN'la bir CAN olmaktır..!!
Insan Sevme Hissini İsraf EtmemeLi, Kim Ne Kadar SeviLmeye Layıksa Onu O Kadar Sevmeli...!!!!
Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol.. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde
Yeri Dolmayanlardan Ol..!!
Yalnızlığı çekilmez kılan birçok sebep vardır; ama unutma ki yalnızlık, bize gerçek dostlarımızın kim olduğunu hatırlatır..
'YAR'dedim yardan geçtim'CAN'dedim candan geçtim'SER'dedim serden geçtim.bir senden geçmedim YA-RAB.başımı sana eğdim
Tevbeyi Unutup Uzun Emellere Kapılmayın!Başkasını Hayra Teşvik Edip Kendinizi Unutmayın!Herkesten VEFA Beklerken Vefasız Olmayın
Edepliyim,Çünkü insanım...Unutmayalım ki; İnsanla hayvanı ayıran özelliklerden biride EDEPTİR...!!!
Kadında Aranan Güzellik, Başa Bela Olur, Kadında Aranan Güzel Huy, Başa Tac Olur...!!!
Gidiyorsan git! Arkana bile bakma. Çünkü anladım ki, nefret edilecek kadar bile değerli değilmişsin aslında..
Aslında insanı en çok acıtan şey; hayal kırıkları değil. Yaşanması mümkünken, yaşayamadığı mutluluklardır... !!!
Sana kötülük yapan kimseyi ona iyilik yaparak cezâlandır..." (Hz.Ömer r.a)
Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
#21.06.2011 17:48
0
0
0
Sarsın
Ellerine saglıklar gülüm.....Paylaşım için teşekkürler...
#21.06.2011 17:52
0
0
0
AyyuzluMM
Ben tesekkur ederim cnm okuyan gozlerin dert gormesin
#21.06.2011 18:01
0
0
0
Güzel Sözler Konusuna Benzer Konular
anlamli sözler
02.03.2004
Güzel Doğa Resimleri
08.03.2004
100 Güzel Söz
10.03.2004
Anlamli Sözler
10.03.2004
SIK SIK Kullanilan ATA Sözleri
23.03.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı