Herşeye Rağmen Seviyorum Hayatı

Son güncelleme: 27.06.2011 00:36



  • HERŞEYE RAĞMEN SEVİYORUM HAYATI..

    noimage

    Yaşamak kadar güzel bir şey
    var mı bu dünyada!!
    Yaşamak, sevmek ve sevilmek ne güzel...
    Tüm yaşam boyu mutlu olarak yaşamak…
    Yeryüzündeki tüm varlıkları sevebilmek,



    Doğayı,bitkileri,çiçekleri,
    hayvanları,insanları sevmek ne güzel…
    Yaşantımın,büyük parçaları bunlar..
    Sevmeyi bilmeseydim,sanıyorumki yaşıyamazdım.

    noimage

    Beni yaşatan ve hayata bağlayan,
    bu içimdeki bitmek tükenmek bilmeyen sevgi..
    Evet sevgi..
    Önce o yüce varlığa,yani Tanrıma olan sonsuz sevgim …
    Sevgimin kaynağınıda ondan alıyorum zaten..
    O yüce varlığıma olan sevgim arttıkça,
    Çevremdeki her şeye karşı sevgimde artıyor..



    Kalbim öylesine yükseklere ulaşıyor ki
    uçuyorum sanıyorum..
    Sanki sonsuz maviliklerdeyim..
    Sanki göklerden dünyayı seyrediyorum..
    Ben böyleyim işte.
    Sevgiyle doluyum,dünyadaki her şeyi çok
    seviyorum..…SEVİYORUM..

    Nil Nilgün Hakverdi(TÜRKNİL)

    noimage

    (c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir..

    ♥KALBİNİZ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥HANGİ♥¸.•**•.¸♥¸. •**•. ¸♥ GÜZEL ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ŞEY ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ İÇİN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ÇARPIYORSA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ HER ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ DOĞAN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥... GÜNEŞ ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ SİZE♥¸•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ONU ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ...GETİRSİN♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥
    TÜRKNİLLLLLLLLLLL
    [main-arkaplan-muzik]283[/main-arkaplan-muzik]


#26.06.2011 13:11 0 0 0
  • güzel
#26.06.2011 13:13 0 0 0
  • teşekkürlernilhanım yinesizce
#26.06.2011 16:15 0 0 0
  • harika bi sunum olmus emegine saglik:)
#26.06.2011 16:38 0 0 0
  • Yaşamak için SEV,
    Sevmek için YAŞA...
    Sevgiler artsın o güzel yüreğinde Gülüm
    Emeklerine sağlık
    Candan Teşekkürler Nil'im
    noimage
#26.06.2011 17:37 0 0 0
  • Canlar çok teşekkürler..Yüreklerinize sağlık..

    noimage
#26.06.2011 23:19 0 0 0
  • Harkasın...canımmm...çok güzelsin...emegine...yüreyine saglıklar dilerim..Kalpden teşekkürler...
#27.06.2011 00:36 0 0 0