Yaşamak kadar güzel bir şey
var mı bu dünyada!!
Yaşamak, sevmek ve sevilmek ne güzel...
Tüm yaşam boyu mutlu olarak yaşamak…
Yeryüzündeki tüm varlıkları sevebilmek,
Doğayı,bitkileri,çiçekleri,
hayvanları,insanları sevmek ne güzel…
Yaşantımın,büyük parçaları bunlar..
Sevmeyi bilmeseydim,sanıyorumki yaşıyamazdım.
Beni yaşatan ve hayata bağlayan,
bu içimdeki bitmek tükenmek bilmeyen sevgi..
Evet sevgi..
Önce o yüce varlığa,yani Tanrıma olan sonsuz sevgim …
Sevgimin kaynağınıda ondan alıyorum zaten..
O yüce varlığıma olan sevgim arttıkça,
Çevremdeki her şeye karşı sevgimde artıyor..
Kalbim öylesine yükseklere ulaşıyor ki
uçuyorum sanıyorum..
Sanki sonsuz maviliklerdeyim..
Sanki göklerden dünyayı seyrediyorum..
Ben böyleyim işte.
Sevgiyle doluyum,dünyadaki her şeyi çok
seviyorum..…SEVİYORUM..
Nil Nilgün Hakverdi(TÜRKNİL)
(c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir..
♥KALBİNİZ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥HANGİ♥¸.•**•.¸♥¸. •**•. ¸♥ GÜZEL ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ŞEY ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ İÇİN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ÇARPIYORSA ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ HER ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ DOĞAN ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥... GÜNEŞ ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ SİZE♥¸•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ONU ♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥ ...GETİRSİN♥¸.•**•.¸♥¸.•**•.¸♥
TÜRKNİLLLLLLLLLLL
[main-arkaplan-muzik]283[/main-arkaplan-muzik]