Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur

Son güncelleme: 01.07.2011 12:52
  • Sende Başını Alıp Gitme Ne Olur Şiiri - Cem Karaca Şiirleri - Derin Duygular

    noimage

    Ben suyumu kazandım da içtim
    Ekmeğimi böldüm de yedim
    Alkışı duydum ihaneti gördüm
    Sesim de oldu sessizliğimde benim...

    noimage

    Sen de başını alıp gitme ne olur
    Ne olur tut ellerimi
    Hayatta hiç birşeyim az olmadı senin kadar
    Ve hiçbirşeyi istemedim
    Seni istediğim kadar
    Sende başını alıp gitme ne olur
    Ne olur tut ellerimi

    --------------------------

    Cem Karaca
#30.06.2011 21:54 0 0 0
  • Harika bir seçim ve sunum, ellerine,
    Yüreğine sağlık canısı, teşekkürler gülüm...
    Rahmetli Cem Karaca ruhu şad olsun...

    noimage
#01.07.2011 00:08 0 0 0
  • güzel bir şarkı sözü,sunum olarakda hatırlamamızı sagladın tşk
    eline saglık
#01.07.2011 07:36 0 0 0
  • sağolcanımbenim sayende büyükustayıyadettik yüreğinesağlık
#01.07.2011 09:43 0 0 0
  • Candan teşekkürler dostlarım ..çok saolun beyenib ..deyer verdiyiniz için..

    Dillaram canım benim...amin...
#01.07.2011 12:52 0 0 0