gidiyorum..

Son güncelleme: 09.08.2004 15:07
  • Sevda gemim, ayyüzlüm yüreğine ilk ve son
    kez son baharı yaşattıysam özür dilerim. Geçmişte
    bir yerlerde birkaç güzel anıyla hatırlanmak ve artık
    orada yaşamak umuduyla güzün soğuk rüzgarlarıyla
    birlikte senden son kez GİDİYORUM.
#09.08.2004 11:23 0 0 0
#09.08.2004 11:52 0 0 0
  • HARIKASIN CANIM
#09.08.2004 14:35 0 0 0
  • sagolun
#09.08.2004 14:40 0 0 0
#09.08.2004 15:07 0 0 0