Grafik İstek!!

Son güncelleme: 19.07.2011 10:09
  • Administrator yazan bir grafik istiyorum arka plan kırmızı olacak yanıp sönecek...Şimdiden teşekkürler boyutu buradaki rütbelerin boyutunda olacak ne kadar bilmiyorum.
    Ayrıca aLtında OyuN-BoaRD yazacak..
#18.07.2011 19:19 0 0 0
  • noimage

    buyur kardeş
#19.07.2011 07:29 0 0 0
  • Ya ben konu açacam ama mesaj istiyor . . . 10 tane . . .
#19.07.2011 09:41 0 0 0
  • TeşekkürLer ozan!!..
#19.07.2011 09:53 0 0 0
  • bir şey değil
#19.07.2011 10:09 0 0 0