Leman Sam Gül Güzeli

Son güncelleme: 23.09.2006 23:15
  • noimage
#06.09.2006 21:01 0 0 0
  • Sen Bu PhotoShop oLayını Kaptın :)

    Emeqine SaqLık $ekeR __ +

#06.09.2006 21:03 0 0 0
  • ellerine saqlık abim harika bi calısma gercekten gl güzelli

    senin ellerindede ayrı bi anlam kazanmıs
    cok tesekkürler abim
#06.09.2006 21:03 0 0 0
  • ßu $arkıyı Çok Seviyorum ya :)
    Resim ayrı ßi qüzeLLik katmı$ , eLLerine yüreqine saqLık $eker`im : )
#06.09.2006 21:13 0 0 0
  • $ekerim naptin Sen ßöyLe,

    cIx vaLLa ßenide qeCtin Sen

    KiskaniOm faLLa ;d

    Yüreqine SaqLik Cani$im.
#07.09.2006 06:57 0 0 0
NaZ NaZ foto
  • ablasi cok güzel olmus yüregine saglik
#07.09.2006 20:38 0 0 0
  • emeğine sağlık
    teşekkürler
#08.09.2006 14:55 0 0 0
  • Coq qüzeL qüLüSü eLLerine saqLık ne qüzeL yapmiSin vaLLa..
#10.09.2006 01:47 0 0 0
  • Yuregine Saglik Canim Benim
#23.09.2006 23:15 0 0 0