Kızlar en sağlam evlilikler hangi tür evliliklerdir?
Görücü usulü evlilikler mi yoksa belli bir flört aşamasından sonra yapılan evlilikler mi?
Sizin evliliğiniz hangi sınıfa giriyor?
Durumunuzdan memnun musunuz?
ben görücü usulü evlendim ve çok mutluyum
RABBİM bozmasın
e her zaman süper geçiyo denilemez arada tartışmalar oluyor
ilk zamanlar zor geliyo hiç tanımadığın biriyle evlenmek
ben ilk zamanlar yapamam diyordum ama nikahta keramet varmış derlerdi inanamazdım
gerçektende keramet varmış birbirmizi zamanla tanıdık
zaman içinde küçük tartışmalar oldu ama birbirmizi çok sevdik
halada birlikteyiz inş.bir ömür boyu sürer evliliğimiz(amin.)
Amin canım..Annemin bir lafı vardır tıngıraşmadık kap olmaz diye...Doğru söyler..Her evlilikte sıkıntı kavga olur..Önemli olan bunları aşabilmektir...Bizde severek evlendik..Bizimde sorunlarımız kavgalarımız oldu ama şükür atlattık...Yinede bazen oluyor..Bunlar olmazsa zaten evlililkte sorun var demektir..2 tanede evladım var..Rabbim bizi ve sevenleri ayırmasın inşallah..
Geçmişteki evliliklerin çoğu görücü usulü zaten..Önemli olan saygı sevgi ve erkeğini bilmektir huzur ve mutluluk....
benim tanıdığım çok görücü usulü evlenmiş olan var ve hepsi çok mutlu severekte evlenen var onlarda mutlu ama ailesinin rızasını almadan evlenen tanıdıklarım var onlarda çok mutsuz bazıları mutlu oluyor ama boşandıktan sonra benim 7 tane halam var bunların 3 tanesi mkaçarak evlenmiş 2 halam dul kocaları öldü ben onları hiç görmedim diğer alamda evli ama eniştem çok huysuz...o yüzden ister görücü olsun ister severek evlen ama ailenin rızasını almadan evlenmebu arada konu için teşekkürler