Aşçı Kadın

Son güncelleme: 03.12.2008 11:20

  • Aşçılığıyla ün yapmış yaşlı bir kadın, akşam yemeğine gelecek olan oğlu ve yeni gelini için yine mutfağına kapanmış, yemek yapıyordu. Aynı akşam yemeğe eski bir aile dostu da davetliydi.

    Beklenen misafirler gelip sofraya oturduklarında çok şaşırtıcı bir durumla karşılaştılar. Yaşlı kadının o gece yaptığı yemekler değme oburların bile iştahını kapatacak kadar berbattı. Tatlılar un kokuyordu, patatesler yanmıştı, köfteler ise neredeyse hiç pişmemişti. Oğlu, yeni gelini ve aile dostu, kadıncağıza durumu farkettirmemek için ellerinden geleni yaptılarsa da, yemek sırasında pek iştahlı göründükleri söylenemezdi.

    Nihayet yemek bitti ve yeni evli çift annelerinin ellerini öperek evlerine gittiler. Aile dostları ise biraz daha kaldıktan sonra gitmeyi düşünüyordu. Oğlu ve gelini gittikten sonra, yaşlı kadına:

    "Senin harika bir aşçı olduğunu adım gibi biliyorum. Bana söyler misin, bu geceki yemekler neden o kadar kötüydü? Bence ya hastasın ya da bir sorunun var" dedi.

    Yaşlı kadın gülümseyerek cevap verdi:
    "Hayır, hiçbir şeyim yok. Kasten yaptım. Bu yemekten sonra oğlum asla ikide bir annesinin yemeklerini hatırlatıp karısının kalbini kıramayacak."
#23.09.2006 00:42 0 0 0
  • çok düşünceli bir kayınvalide böyle biri var mı acaba

    teşekkürler tedirgin
#23.09.2006 08:02 0 0 0
  • böyle birisi varmıdır merakediyorum doğrusu
#24.09.2006 18:30 0 0 0
  • Böyle kayınvalideye can kurban.
#31.10.2008 11:44 0 0 0
  • Haklisin guzel ablam ama nerde boyle kaynana
#31.10.2008 11:47 0 0 0
  • way be kaynanaya bak acaba bnm kayınvalidem olur mu??:D
#30.11.2008 16:44 0 0 0
  • böyle kayınvalidenin eli öpülür
    ben olsam daha güzel yemekler yaparım oğlum için sanıyorum ben çok cadı bi kaynana olucam yaaaaşimdikten düşünüyorum oğlumu hiç evlendirmesemmi
#30.11.2008 20:59 0 0 0
  • BeNiM TeYZeMDe BöYLe
    GeLiNLeRiNi CoK SeVio Yaa
    oGuLLaRi Ve e$i eVDe oLMaDiGiNda
    KoYNuNDa YaTiRio GeLiNLeRiNi:)

    eVLeRi aYRi oLMaSiNa RaGMeN GeLiNLeRi Hep Ya oNuN YanINDa KaLioLaR
    YaDa KeNDi eVLeRiNe DaVeT eDioLaR!
    HaTTa oGuLLaRi Ve GeLiNLeRi eVLeRiNe aNNe Ve BaBaSi KaLaBiLSiN DiYe
    oDa HaZiRLaMi$LaR
    HeP BiRLiKTe Ya$ioLaR YaNi aYRi eVLeRi oLMaSiNa RaGMeN!

    iNSaN eKTiGiNi BiCio CaDi oLSa TeYZeMDe GeLiNleRi
    GöRMeK BiLe iSTeMeZ!
#30.11.2008 22:22 0 0 0
  • Bende evlendirmicem ben cok beterim cunku
#01.12.2008 01:35 0 0 0
  • Alinacak dersler var. :)
#01.12.2008 17:29 0 0 0
  • cok etkilendim dogrusu boyle kayinvalide kaldimi
#01.12.2008 22:28 0 0 0
  • Varsa böyle kayınvalide iki tane alırım valla. Yanlıs anlasılmasın birisi bana biriside kızkardesime
#01.12.2008 23:20 0 0 0
  • çok güzel gerçekten paylaştığın için teşekkürler
#03.12.2008 11:20 0 0 0