*******************************
Martılar ve Rüzgar
kendi gücünün altında ezilen
bir güçsüzlüğüm var
ve yorgunum biraz
içimde darmadağın gülüşler
ve siyah beyaz fotoğraflar
bir şarkının en olmadık yerinde
en olmayacak birini hatırlatıyor uçan martılar
8:15 vaburu ve içinde eskiden eskiye bir yolcu
martıların kanatlarının sesi ve rüzgar...
bir şey diyor.. bi şey...
akşamın kızıllığınca ağır
bir o kadar güzel...
aşkla inandığım bir değer...
aslında yorgunum
ama yinede değiyor
tenime değdiği zaman bu ılık rüzgar
...
düş/ ün( düğüm) de
buruk bir acı ile gülümser gecede
deniz ve martılar
unutulmayanlar
unutulmayacaklar...
tek kelimeyle mükemmel olmuş
şiir o kadar güzel ki müzikte ona öylesine güzel uymuş ki
şiiri okurken evet diyor bu şiire başka türlüsüde olamazdı zaten
resimlerle bir bütün olmuş
yüreğinizden çıkıp kalemden kağıda dökülen duygularınıza sağlık sevgili sevda yeli
Ben sizin bu harika şiir ve resmetmenizin yanında sunmuş olduğunuz güzel melodiye yorumsuz teşekkür edeyim,sizde yorumsuz bu teşekkürü kabul eyleyin şiirlerin coşan seli SEVDA YELİ.