O Herşeydi ve Anlamlı Olan Herşeyi Alıp Gitti

Son güncelleme: 27.08.2011 21:04
  • aşk şiileri - o herşeyimdi - sevgili şiirleri
    O Herşeydi ve Anlamlı Olan Herşeyi Alıp Gitti..

    O Her şeydi . . .
    Kimse bilmeyecek seni. Hiç kimse ! Ben her hecede seni okuyacağım her şarkıda seni mırıldanacağım ...her gece seni anlatacağım yıldızlara. Kimse bilmeyecek..
    Durup dururken gülümseyeceğim kimse anlamayacak aklımdan senin geçtiğini..

    Bazen sen akacak göz pınarlarımdan.
    " Neyin var? " diyecekler.
    " Hiç " diyeceğim " Hiç bişey.. "
    Yanımda sen yoksan neyim olabilirki benim kocaman bi HİÇ'ten başka?

    Sonra birileri gelecek yerine sen olmak isteyecekler utanmadan ! İmkansız olduğunu sen dahil kimse bilmeyecek.. Senin yerin başka bende bambaşka..

    Ben sana susacağım çığlık çığlığa kimse duymayacak.

    Hayallerini yaşayacağım kimse görmeyecek.

    Gün gelecek yorulacağım.
    " Ben.. " diyeceğim.
    " Onu.. " diyeceğim.
    Sonrasına gücüm yetmeyecek..
    " O kim? " diye soracaklar bana.
    " O herşeydi ! " diyeceğim.
    Sonra ekleyeceğim içimden
    " O herşeydi.. Ve anlamlı olan herşeyi alıp gitti..

    alıntı
#27.08.2011 07:33 0 0 0
  • Gün gelecek yorulacağım.
    " Ben.. " diyeceğim.
    " Onu.. " diyeceğim.
    Sonrasına gücüm yetmeyecek..
    " O kim? " diye soracaklar bana.
    " O herşeydi ! " diyeceğim.

    satırlara bereket arkadaşım.
#27.08.2011 08:05 0 0 0
  • Canm Arkadaşım;
    Yüreğine bereket
    İşte sevgiyi anlatan güzel yazılardan biri
    Ellerin dert görmesin, teşekkürler

    Sonra birileri gelecek yerine sen olmak isteyecekler utanmadan ! İmkansız olduğunu sen dahil kimse bilmeyecek.. Senin yerin başka bende bambaşka..

    noimage
#27.08.2011 13:04 0 0 0
  • Sıgınak. Yüregine saglık.
    Bu kadar mı güzel anlatılabilirdi..
#27.08.2011 16:45 0 0 0
  • çok güzeldi ellerine sağlık
#27.08.2011 20:21 0 0 0
  • saolun tşk ederim
    yazan arkadaşın yüregine,sizlerinde gözlerinize saglık
    tşk
#27.08.2011 21:04 0 0 0