Istırap

Son güncelleme: 13.08.2004 20:10
  • Istırap

    Bence aşk acı çekmektir,
    Sevdiğinin yanında olup da ,
    Ona sevdiğini söyleyememek ,
    Her geçen gün ıstırabı artan bir acı,
    İnsanın içini kemiren bir kurt.
    İnsanın vücudunu saran kanser gibi

    Dudağımın ucundan çıkacak,
    İki kelime her şeyi bitirecek,
    Beni bundan alıkoyan şu korkuyu,
    Bir gün yenebilecek miyim?
    Eğer bu korkuyu yenemezsem,

    Bu acı beni öldürecek.
    Belki de bu acı öldürmez,
    Sakat bırakır, vücuduma inme gibi girer.
    Bu aşk ister öldürsün, ister sakatlasın,
    Önemli değil ki!
    Sakat kalırsam sağlam tarafımla severim,
    Ölürsem bu acı ile kabre gömülürüm.


    Hüseyin Doğruel
#13.08.2004 12:47 0 0 0
  • aynen öle ßi$ey işte..
#13.08.2004 12:49 0 0 0
#13.08.2004 13:53 0 0 0
  • :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
#13.08.2004 20:10 0 0 0