Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 120 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Bilim ve Teknoloji
MobyExplorer FExPlorer Gibi Bişey
MobyExplorer FExPlorer Gibi Bişey
3626
Son güncelleme: 14.12.2008 21:54
GriPiN
Bu program java telefonlar için dosya arama yöneticisidir fexplorer ın javasını düşünün
UyumluVersiyonlar :
Sony Ericsson
K750, W800, K600, V600, Z520, W600, W550, W900, W810, Z530, W300, K510, K310, K610, K800, K790, W950, M600 and P990 series.
All Nokia Series 60 3rd and 2nd edition phones.
For example: N71, N70, N80, N92, N90, N91, E60, E61, E70, 3250, 6630, 6680, 6681, 6682
All Nokia Series 40 3rd edition>, and most Series 40 2nd edition phones.
For example: 6131, 6136, 6165, 7370, 6280, 6265, 6265i, 6111, 6270, 6102, 6060, 5140i, 8800, 6152, 3155i, 6155i, 3152, 3155, 6155, 6230i, 6101, 6822, 6235i, 6235
All Nokia Series 80 2nd edition phones.
For example: 9300, 9300i, 9500
Siemens / BenQ
S75, SFG75, SL75, SXG75
Jad Olarak İndir
Jar Olarak İndir
Bi teşekkürü hakettim umarım
ALINTIDIR...
#21.12.2006 10:29
0
0
0
akilles
Eline Sağlık Arkadaşım
#12.01.2007 23:25
0
0
0
trcimbom
Tesekkürler ellerin dert götmesin.
#27.01.2007 00:01
0
0
0
GriPiN
Akilles düzenleme için Teşekkür ederim.
Bir an orda edit yazısını görmesem kendimden şüphelenmeye başlayacaktım.
#31.01.2007 09:01
0
0
0
cihan_gs87
teşekkürler
#16.02.2007 12:30
0
0
0
konan_2007
Teşekkürler Ellerine Sağlık
#25.03.2007 09:22
0
0
0
maxxx
thanks
#07.08.2007 19:20
0
0
0
sonyericssoncu
eline saglık fullmu
#18.09.2007 16:03
0
0
0
dj_deli
eline saqlık
#05.10.2007 20:32
0
0
0
zppo
eline saglık
#06.10.2007 02:53
0
0
0
ferx
süperrrrrrr
#24.10.2007 08:03
0
0
0
musa_unsal2005
teşekkürler
#29.11.2007 14:19
0
0
0
zehirman
saolasın bende dosya yöneticisi programı arıodum
#08.12.2007 17:46
0
0
0
SERTDERT
İYİ
#10.12.2007 23:21
0
0
0
swat73
rsththrtshrh
#22.12.2007 02:23
0
0
0
kingmurty
ellerine sağlık
#27.12.2007 20:28
0
0
0
kingmurty
arkadaşlar bu programın neye yaradıını bilen warsa yardım etsin
#27.12.2007 20:36
0
0
0
elma kurdu
emeğine sağlık
#28.12.2007 16:02
0
0
0
underfor
oldumu şimdi bakim
#01.01.2008 13:31
0
0
0
İLK
1
2
»
SON
MobyExplorer FExPlorer Gibi Bişey Konusuna Benzer Konular
Sevgi Gibi Birsey
04.03.2004
Adam Gibi...
14.03.2004
Geveze bir kadin ile tesbih arasinda ne gibi bir fark vardir?
09.04.2004
Su Gİbİ
26.06.2004
Ya SaNa BiSeY oLuRSa???
07.07.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı