VW Caddy [by okanoo28]

Son güncelleme: 14.04.2007 00:38
  • Kendi aracımızda biraz değişiklik yaptım arkadaşlar.. sizlerle paylaşmak istedim..



    ORİJİNAL RESİM


    noimage

    MODİFİYE

    noimage
#23.01.2007 23:35 0 0 0
  • okanım güzel arac bende de partner varr
#24.01.2007 00:02 0 0 0
  • kanka benim arabayida yaparmisin looo ben jant alamiyorum pahalilarda..


    emegine saglik kanka
#26.01.2007 23:46 0 0 0
  • güzel olmus anlasılan giresunlusun senle tanısmak isterimm
#18.02.2007 20:13 0 0 0
  • yok kardeş... amasyalıyım...

    isim sonundaki 28 dogum günümden ileri geliyo
#18.02.2007 21:46 0 0 0
  • okan kardes,alttaki resim pek gercege benzemiyor,sanki resimle oynanmis gibi
#30.03.2007 00:02 0 0 0
  • termeli

    zaten sanal tuning o..

    photoshop ile yaptıgım bi tasarım..

    çok acemiyken yapmıstım
#30.03.2007 00:49 0 0 0
  • farlar + cantlar + yandaki serit olmasa okadarda kolay anlasilmiyor sanal oldugu
#31.03.2007 00:22 0 0 0
#31.03.2007 18:21 0 0 0
  • eh o daha inandirici
#31.03.2007 20:22 0 0 0
  • güzel olmuş saol
#08.04.2007 06:50 0 0 0
  • okanım araban iyimiş yaa

    artık biz şampiyon olunca senin arabala şampiyonluk turu atarız bu sene

    işin espirisi eline sağlık
#14.04.2007 00:38 0 0 0