Kimsem Yok

Son güncelleme: 10.02.2007 08:34
  • noimage
#26.01.2007 01:06 0 0 0
  • bu resimde gerçekten bir yağmur olmalıydı, ama şöyle canlı canlı

    hareketli resim

    bu güzellik resimdeki yağmur havasına o kadar uyacaktı ki


    canım yağmur çekti nedense



    çok güzel bir söz var o resimde, teşekkürler pedaliza

#26.01.2007 01:15 0 0 0
  • Emeğine sağlık pedaliza hepimiz bence bu yönden yanlız sayılırız
#26.01.2007 01:21 0 0 0
  • ellerine sağlık pedaliza özellikle sözler çok güzel
#26.01.2007 09:24 0 0 0
  • resim çok güzel ama söz daha güzel
    ellerin dert görmesin
#26.01.2007 15:49 0 0 0
  • bil ki yalnız değilim
    bil ki yalnız değilsin
    Biz varız ve buradayız
    emeğine sağlık pedaliza
#26.01.2007 16:23 0 0 0
  • sunum için teşekkürler...
#10.02.2007 08:34 0 0 0