adam olan sevdayı gurbette de yaşatır,
bu sözü çok sevdim
aynı sözü "adam olan sevdayı sanalda da yaşatır," diyebilirim şimdi
Teşekkürler , emeğine yüreğine sağlık pedaliza <br><br>
haklısın adam olan yanında olmasanda yaşatır sevdasını.
hepinize tşkrler arkadaşlar cem karacayıda eklemişiniz harika olmuş çok keyif aldım ellerinize sağlık...