Bidanem

Son güncelleme: 08.02.2007 09:42
  • Deprem sonrasıdır

    Yalnız sağlam binalar ayakta kalır BİDANEM

    En iyisi çifte su verilmişidir çeliğin BİDANEM



    noimage




    Ben yüreğimin dalından

    Oymuşum teknemin omurgasını

    Bu fırtınaya da dayanır BİDANEM




    noimage





    Bir ilk ekim haftası İstanbul 'da

    El ele olabilmek ümidi BİDANEM

    Adam olana sevdayı gurbette de yaşatır BİDANEM




    noimage
#27.01.2007 14:16 0 0 0
  • Süpersin sevgili pedaliza bende bu ise el attim:D ilk calismami yaptim

    bilmem NASIL OLDU

    Senin konuda kendi calismamdan bahsediyorum umarim kizmassin bana reklama yoruma ihtiyacim var gaza gelem icin

    yalniz ben resim bulmakta güslük cekiyorum böyxle bir yer varmi bildiginiz bir gömüü varmi

    tesekkür ediyorum güzel paylasiminiz icin
#27.01.2007 14:33 0 0 0

  • adam olan sevdayı gurbette de yaşatır,
    bu sözü çok sevdim
    aynı sözü "adam olan sevdayı sanalda da yaşatır," diyebilirim şimdi
    Teşekkürler , emeğine yüreğine sağlık pedaliza <br><br>
#27.01.2007 14:52 0 0 0
  • önce geçmiş olsun diyeyim hicbirsey2001 müzik içinde çok teşekkür ediyorum bu çalışma sevgili Serendipity içindi...



    sayfamda konuşma yasağı yok sanırsam marab...aksine memnun olurum.. her türlü yoruma da açığım...


    gömü verdinyaaaaa gömü istiyon dime sen lazmısın yoksa
#27.01.2007 15:10 0 0 0
  • ay cokmu belli oluyo laz oldugum
#27.01.2007 15:51 0 0 0
  • Teşekkür ederim pedaliza,
#27.01.2007 16:08 0 0 0
  • resim ve şiir harika eline saglık arkadaşım
#27.01.2007 17:03 0 0 0
  • Aksam Okumustum Ve Dinlemiştim Sayende.. Ama

    Bir daha Okumak Ayrı Tabe.. Bu sefer Cevapta verebilecegim

    BugunLerde Sinamadan Çıkamadıgım İçin BuraLarıda Unuttum:)

    TesekkurLer

    Bu güzeL PayLasımın İçin..!

#27.01.2007 23:31 0 0 0
  • Bir ilk ekim haftası İstanbul 'da

    El ele olabilmek ümidi BİDANEM

    Adam olana sevdayı gurbette de yaşatır BİDANEM



    cok güzel bir calisma olmus canim

    emegine saglik..cok kaliteli resimler harika

    hele o gözler
#28.01.2007 02:45 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşım güzel bir paylaşım olmuş
#28.01.2007 14:54 0 0 0

  • Bir ilk ekim haftası İstanbul 'da

    El ele olabilmek ümidi BİDANEM

    Adam olana sevdayı gurbette de yaşatır BİDANEM

    haklısın adam olan yanında olmasanda yaşatır sevdasını.
    hepinize tşkrler arkadaşlar cem karacayıda eklemişiniz harika olmuş çok keyif aldım ellerinize sağlık...
#28.01.2007 15:16 0 0 0
  • Tşk.ler pedaliza...Müzik harika...yüreğine sağlık.
#28.01.2007 19:24 0 0 0
  • bu şarkı nerden aklına geldi bilmiyorum ama defalarca dinledim hala da dinliyorum mükemmelsin her zamanki gibi.
#28.01.2007 22:52 0 0 0
  • noimage


    bu sayfa benim için mi ?

    Yüreğine eline sağlık bitanem
    böyle güzel dostlarım olduğu için
    kendimi çok şanslı hissediyorum
    Seni tanıdığım için çok mutluyum

    bu özel günümde mutlu ettin
    seni çok öptüm
    Ellerine sağlık
#29.01.2007 09:30 0 0 0
  • çok güzel ellerine sağlık
#30.01.2007 01:43 0 0 0
  • tşkler pedaliza.sagolasın.hoş paylaşım olmuş.
#08.02.2007 01:47 0 0 0
  • Adam olana sevdayı gurbette de yaşatır BİDANEM


    sanırım bu söz hafızaları meşgul eden

    harika bir paylaşım olmuş
    emeğine ellerine sağlık pedaliza
#08.02.2007 09:42 0 0 0
  • Bidanem Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.