Vazgeçmeyeceğim senden...

Son güncelleme: 16.07.2012 23:56
  • noimage

    Ağlatabilir fakat ,
    güldüremezler seni benim gibi onlar.
    Ve sen, ben gelene dek bilemeyeceksin
    ne kadar gülebileceğini.
    Mavi bir kültablasinda,
    Açik gri bir duman ikimizin resmi,
    ve maviliğin o kadar kalıcı ki;
    zaten kimse hatirlamiyor griliğimi.
    Herkes bir-birine rakip ve ben; birak kiskanmayi,
    kendimi bile mavi yaptim,
    Kaybedenin kim mühim mi?
    ikimiz üst-üsteyken görünmeyen hangimiz,
    Düşünmedim ikimizin adi ayni: biz.!
    Sadece bu yeter sandim.
    Ama insan; açiklanamaz bi şekilde hüzün sever.
    Gülmek yetemiyor,
    Ağladiğimiz anlara hep kısa geliyor.
    Bir gün uyandim ve anladim. Sadece insanim.
    Kahkaha bazen,
    Ama bu kadar acı zaten mecbur,
    Sen ve ben bir sonsuzlukta mahsur,
    Çikiş var saniyorsan hala,
    Anladiğim yerde bekleyeceğim seni.
    Bir yolculuk için en hizli araç: Anlamak.
    Sen anlayana kadar, sessiz, sakin
    ve şikayet etmeden beklerken,
    başka renk görsem de,
    vazgeçmeyeceğim senden.

    noimage
#16.07.2012 23:50 0 0 0
  • emeğine sağlık...
#16.07.2012 23:53 0 0 0
  • Okuyan gozlerine saglik sevgili Onur.
#16.07.2012 23:56 0 0 0