Optmstc - Şiir Dünyası

Son güncelleme: 30.08.2012 19:55
  • Optmstc - Vazgeçiş

    Geçen her dakika aleyhime işleniyordu sanki.
    Zamanın silmesinden korkuyordum, aklımdaki seni.
    Gülüşler yasaktı sanki bana.
    İnan ki ilk günkü kadar taze, kalbimdeki yara.
    Kalbimizdeki boşluğu başkaları mı dolduracak şimdi?
    Kim istedi gitmeni?
    Sen mi? Ben mi?
    Hayat sana iki seçenek sundu:
    Ya kalıp savaşacaktın aklını kemiren şüphelerle,
    Ya da vazgeçecektin, ne kadar sevsen de.
    Sen kolayı seçtin ve bizi yok ettin.
    Seni sevdiğimi bile bile.
#30.08.2012 03:06 0 0 0
#30.08.2012 04:17 0 0 0
  • Teşekkür ederim :)
#30.08.2012 19:49 0 0 0
  • Gelmeyeceğini bile bile beklemek,
    Son vapuru kaçırdığını gördüğün halde denize koşmak gibiydi.
    Gözünün önünde yok oluyordu her şey.
    Geri döndürmek istiyordun, ama elinden bir şey gelmiyordu.
    Hayatı acımasız yapan da buydu.
    Sen duruyordun,
    Ve yapman gereken tek şey,
    Gözden kaybolan vapurun arkasından bakmak oluyordu.

    B.T.
#30.08.2012 19:51 0 0 0
  • Sen; yakıcı güneşi hafifleten bir rüzgar gibiydin,
    canıma can katan bir nefes gibiydin.
    Gittin,
    Her şey anlamını yitirdi.
    Varlığında bahara soyunan bu şehir,
    yokluğunda kıyamete gebedir.
#30.08.2012 19:52 0 0 0
  • Senin özlediğin olmuyor mu hiç?
    Sormuyor musun kendine, ardında bırakırken, "hak etti mi" diye?
    Sevmedin mi hiç kendini benim kadar?
    Ben benden geçtim artık...
    Seni düşünüyorum, bir daha böyle sevilecek mi diye...

    Korkularımla yüzleştim artık, kaybedecek bir şeyim kalmadı...
    Şimdi hayattan vazgeçsem,bana geri döner misin ?
    Sever misin beni, eskisi gibi...
    Gururunu hiçe sayıp tutar mısın ellerimden yine,
    Bakar mısın gözlerime, aynı aşk ve hevesle...
    Peki ya senden vazgeçsem?
    Onu düşünmek bile istemiyorum işte...
    Sen benden geçsen de ben senden geçemem.

    Bu yazdıklarımı okusaydın eğer,
    Gururdan söz ederdin herhalde.
    Hiç mi gurur kalmadı dediğini duyar gibiyim.
    Gururum vardı, o da sende kaldı...

    B.T.
#30.08.2012 19:53 0 0 0
  • Zaman, zaman, zaman!
    Kime anlatsam derdimi "zaman'a bırak", "zaman her şeyin ilacı", "zamanla geçecek"!
    Geçmiyor işte, bitmiyor...
    Her gün, her an, her salise aklıma geliyor..
    Bilmiyordum önceleri içimi bu kadar acıtacağını,
    bilseydim alır mıydım kalbime, hayatıma, gecelerime...
    İzin verir miydim hayatımın merkezine oturmasına,
    Sevgisine inandırmasına göz yumar mıydım hiç?

    Keşke diyorum, keşke onun yanında olsam,
    parmaklarımı sıcak tenine dokundursam diyorum..
    Bazen sıcak gülüşü geliyor aklıma,
    nefesim kesiliyor..

    Yutkunamıyorum yaşamı, dünya boğazımda kalıyor..

    Bir kere, tek bir kere daha görsem yeter diyorum...
    Sesimi duyuramıyorum..
    Sanki boşluğa haykırıyorum;
    sesim kulaklarımda yankılanıyor..
    Bazen cevap veriyor bana:
    "Dönmeyecek, artık bekleme.!" diye..
    Ben yine de ümit ediyorum:
    "Gelecek.!" diyorum..
    Sonra onun sesini duyuyorum:
    "Vazgeç!" diyor..
    Yine de vazgeçemiyorum,
    bir türlü kabullenemiyorum yokluğunu...

    Sanki elimi uzatsam,
    dokunacakmışım gibi geliyor..
    Sanki çok yakınmış gibi, bir o kadar da uzak...
    Elimi uzatıyorum ümitle;
    tutamıyorum..
    Yüzünün aksini görüyorum,
    Tam elimi uzatacakken kayboluyor..
    Nefesim kesiliyor..

    Sonra anlayamadığım bir tebessüm beliriyor yüzümde;
    Ve aklımın ucundaki ses:
    "Hala bir umudum var" diyor..
    Yine kenetliyor, elimi, kolumu...
    Karşı koyamıyorum...

    B.T.
#30.08.2012 19:55 0 0 0