Mary Ve Jary adlı 2 arkadaş varmış bu 2 arkadaş akıl hastanesine kapatılmış bir kaç gün sonra jary intihar etmek istemiş ve atlamış havuza mary tabi arkadaşını kurtarmak için oda atlamış ve kurtarmış.Tüm hastanede duyulmuş tabii başhekim de bu haberi duymuş ve ertesi gün Mary'nin yanına gitmiş.Başhekim Mary ile özel konuşmak için odaya almış ve konuşma başlamış:
Başhekim:Mary dün yaptığin davranıştan ötürü seni düzelmiş olarak gördük ve salmaya karar verdik bu iyi haber,kötü haber ise arkadaşın Jary banyoda asılı intihar etmiş halde bulundu bü yüzden üzgünüm demiş.Mary bir gülmüş ve demişki:
Mary:O intihar etmedi ki havuzdan çıkarınca kurusun diye ben onu astım