Soru Cevap bölümü yeni düzenleme.

Son güncelleme: 24.09.2012 13:25
  • Eskiden soru cevap bölümüne sadece görevliler cevap yazabilmekteydi. Bu konuda üyelerden sıkça neden biz cevap yazamıyoruz şeklinde tepki gelmekteydi. Bölümde düzenin sağlanması amacıyla üyelerde olmayan bu yetki şu an yönetici sayısının yetersiz olması nedeniyle yeniden verildi.

    Ancak bu defa yeni düzenlemeyle birlikte üyelerin bölüme konu açmalarının önüne geçildi. Forum üyeleri sadece forumda uygun bölümlere konu açarak sorularına cevap alabilirler.

    Konulara cevap yazarken lütfen bölüm kurallarını göz önünde bulundurunuz.
#24.09.2012 13:25 0 0 0