Mavinin Dibi..

Son güncelleme: 27.09.2012 02:43
  • (ben ölümler beğenmem, o beni beğenir en erken çağımda,
    çağırırız suskunluğumuzu, kelimenin metresinin kaçtan olduğunu bilmeden, konuşuruz bir boyluk ömür...)


    şimdi sen boynunu bir buluta daya akşamlar azalsın
    ya da ben öyle zannedeyim
    mavinin dibine ağlarken

    yaralı boynunu uzat dizime
    bir nehir nasıl kanarsa öyle kanasın o da
    üzülme gidişler kırmızıdır nasılsa

    ayaklarım senle beraber kalsın
    bütün akşam üstlerini yürüsün
    bir kent keşfedersiniz belki
    uyursunuz uzun bir kış
    uyanırsınız cehennem telaşı bir sabah
    birine emanet verilmiştir eşikteki ayakkabım
    geç kalmışlığın peşinden koşarsınız o an
    koşarsınız da yetişemezsiniz

    vakit yetmiştir
    varırım uzunca bir yol
    kısaca bir nefes
    siz o andan sonra yüksek bir siyahlıkta durursunuz
    çam ağaçları ile omuz omuza

    yeşil yolluktur kahverenginin kucağında
    uzanır ayak parmaklarıma bakarım
    kucaklaşırım ayaklarımla
    başımda toprak kokusu

    duvar diplerini susarım uzunca bir zaman
    hayatın tabutu gelir göz kapaklarıma
    boğazımdaki son yeli kefenler
    güneşi çivilerim
    takvimlerden kazırım buluşmaları
    üzülmem kendimi yaşıyorum zannederken
    kavuşma mavisinin dibi yok nasılsa



    Kubilay Yıldız


#27.09.2012 02:35 0 0 0
  • bölüm kuralalrına göre günde 2 konu açabilirsin. istersen karantinaya alayım, istersen sözler yazılar mesajlar bölümüne alayım.
#27.09.2012 02:41 0 0 0
  • sen bilirsin içinden ne geliyorsa onu yap.teşekkürler
#27.09.2012 02:43 0 0 0