Güzel Bir şarkı ve güzel bir çalışma<br><br>
Çok Teşekkürler pedaliza
<br><br>
<BODY bgColor=#ffffff
background=http://img86.imageshack.us/img86/9764/nature338hk1.jpg>
müziği eklediğin için çok teşekkür ediyorum 2001 hocam
bu ara çok dinliyorum bu parçayı paylaşmak istedim sözlerinide yazim kısaca
uykunda izledim seni, masum ve bir başına...
bak demin gülümsedin dokununca dudağına..
bir ayrılık mı eksik yüzünün kıvrımında?
yarın uyandıgında, benden kalacak o da...
bir fotoğraftir belki bende kalacak olan
ilkbaharda çekilmiş sonbaharda yakılan
kör balıklar gibi ağlara takılan..
sigaramın ucunda derdimi harmanlayan
ben kendim yapamadim
bari sen ağlat beni
ağlat beni ağlat beni
ağlat beni ağlat beni
mevsimler geçecek
sesler silinecek
gözyaşların düşecek
yanakların nemlenecek
ama bir gün gelecek
tekrar yüzün gülecek