Zakkum Ağlat Beni

Son güncelleme: 12.02.2007 15:30
  • noimage


    noimage
#12.02.2007 02:04 0 0 0
  • Güzel calisma olmus..

    Emegine saglik
#12.02.2007 09:44 0 0 0
  • emeğine sağlık canısı çok güzel
#12.02.2007 09:58 0 0 0
  • ellerine sağlık pedaliza
    çok hoş bir sayfa olmuş
#12.02.2007 10:34 0 0 0


  • Güzel Bir şarkı ve güzel bir çalışma<br><br>
    Çok Teşekkürler pedaliza
    <br><br>

    <BODY bgColor=#ffffff
    background=http://img86.imageshack.us/img86/9764/nature338hk1.jpg>


    <embed src="http://jeep.cfasp.de/upload/496369.wma" autostart="true" hidden="true" loop="1"></embed>
#12.02.2007 12:08 0 0 0
  • ellerine sağlık pedaliza..
#12.02.2007 13:17 0 0 0
  • müziği eklediğin için çok teşekkür ediyorum 2001 hocam

    bu ara çok dinliyorum bu parçayı paylaşmak istedim sözlerinide yazim kısaca



    uykunda izledim seni, masum ve bir başına...
    bak demin gülümsedin dokununca dudağına..
    bir ayrılık mı eksik yüzünün kıvrımında?
    yarın uyandıgında, benden kalacak o da...

    bir fotoğraftir belki bende kalacak olan
    ilkbaharda çekilmiş sonbaharda yakılan
    kör balıklar gibi ağlara takılan..
    sigaramın ucunda derdimi harmanlayan

    ben kendim yapamadim
    bari sen ağlat beni

    ağlat beni ağlat beni
    ağlat beni ağlat beni

    mevsimler geçecek
    sesler silinecek
    gözyaşların düşecek
    yanakların nemlenecek
    ama bir gün gelecek
    tekrar yüzün gülecek
#12.02.2007 15:30 0 0 0