¿

Son güncelleme: 07.12.2012 13:12
  • benim canım sıkıldığında neden ortalarda kimseyi bulamıyorum?!

    çok sıkkınım ayrıca bıkkın bi miktar bunalım.

    neyse konumuz ''¿''

    işte öyle.. sırf konu açmış olmak için açıyorum, sırf konum kapanmasın diede adını ¿ koyuyorum :D

    geyik daima geyiktir!

    geyiğin iyisi kötüsü olmaz!




    dip not; ben Ankara'yıda çok özledim ayrıca. ;/
#04.12.2012 22:07 0 0 0
  • hakketen tuhaf ne demli buna şimdi ?
#07.12.2012 13:12 0 0 0
  • ¿ Konusuna Benzer Konular
  • Böyle bir şey olamaz.! Hiç alakalı konu bulamadık.