Sahipsiz Mektuplar I

Son güncelleme: 12.12.2012 07:45
  • Güzel anlamlı sözler - Aşka dair sözler - Yokluğunda yazılmış anlamlı sözler


    noimage

    Içimde biriken bu neden-leri niçin-leri unutturabilecek bir kelimen var mıdır gönül dağarcığında?


    Gözlerine her baktığımda geçmişin tozlu sayfalarında boğuluyor ruhum, her seferinde bir iç çekiş kalıyor boğazımda, düğüm düğüm akıyorsun gözlerimden Aktığın kadar bile benim değilsin oysa

    İçimde milyonlarca neden birikiyor. Neden bu geç kalış? Neden, neden, neden? Ellerine geç kalışım, sonra gözlerine, dahası yürek içre sözlerine



    Neden seni verişim kıymet bilmez ellere, suçum bile yokken? Konuşmaya bile hakkım yokken neden bu sorular akın ediyor benliğime? Susturamıyorum Seni kahrettiğimi bile bile susturamıyorum içimden içine geçen cümleleri Kaybederek başlamak ne acıdır bilirsin. Bilirsin belki az da olsa nasıl feryatsı haller yaşadığımı Ama yine de bilemezsin sensizliği miras alan bir yüreğin hazin öyküsünü Anlayamazsın Şarkılar bile diyor ya hani "sensizliğin acısını sen nereden bileceksin, sen hiç sensiz kalmadın ki".



    Affet beni ama bil ki sana yansıtamadığım kadar bir kıyamet büyüyor içimde. Bütün gülüşlerimi yalana çeviriyor hissettiklerim. Seni her anışımda kalbimi parçalayan bir anıyı da beraberinde anıyorum. Sonrası kıyametim oluyor işte her şey Ne kadar dayanırım, ya da dayanabilir miyim bilmiyorum "ah keşke" lerle nereye kadar götürebilirim arafta kalmış bu sevgiyi, bilmiyorum



    Belki de hayatımın orta yerine zamansız bir şekilde hoyratça düşen bir Arafsın sen. Öyle bir Araf hali ki, ne kalabiliyorum, ne de bir adım öteye gidebiliyorum Ne konuşabiliyorum, ne de susabiliyorum
    Şimdi, tüm olanlara inat yeniden başlama sözleri veremeyiz birbirimize. İntiharın yamacından geçmiş geçmiş-leri silemeyiz gözlerimizden, gözlerinden Bu kentin dar sokaklarında saklıyken haykırışların, susturamayız içimize bölük bölük akan feryatları Kabul et ki savrulup gitti artık geleceğe dair umutlarımız tozlu bir sayfanın önsözünde


    Biterken bile bitmiyor nedenlerim Neden, neden, neden dilimde hep o en acı kelimeler, neden hep en acıyı söyletirim kalemime? Oysa bir sözüm vardı kalbime, eksik kalan tüm parçalarını birleştirme adına, yaşlarımla da olsa merhem olmaya ruhuna, ruhu olmaya
    Sözlerimi tutmak için yeniden diriltmek gerek belki de kelimeleri aşkla Yandıkça yanmak gerek nar-ı aşkla. Zifiri karanlıklar gerek. Yusuf misali olmak gerek zindanlarda Züleyha misali bir ateş gerek .
    Bunun için yar,



    kelimelerini ödünç ver bana,

    ki anlamı olsun yarı(nı)mın
    17 Eylül 2007

    Elif Dönmez
#11.12.2012 11:43 0 0 0
  • Sözlerimi tutmak için yeniden diriltmek gerek belki de kelimeleri aşkla Yandıkça yanmak gerek nar-ı aşkla. Zifiri karanlıklar gerek. Yusuf misali olmak gerek zindanlarda Züleyha misali bir ateş gerek .
    Bunun için yar,


    kelimelerini ödünç ver bana,

    ki anlamı olsun yarı(nı)mın

    Bu tarz mektupları okurken insan kendisini olay kahramanı yerine koyuyor kendi içinde yaşanılanları hissediyor..Güzeldi emeklerinize sağlık olsun..
#11.12.2012 14:06 0 0 0
  • Yorum ve beğeni için teşekkürler
#12.12.2012 07:45 0 0 0