bir sabah yağmuru
ve zamansız tüketilmiş günlerin sancısı..
ne zamandır böyle titremedim
ne zamandır böylesine üşümedi duygularım..
hafifleyen ruhum, uzaklaşıyor buralardan
kurduğum cümleler de peşinden..
içimde yerle bir olmuş şarkılarda yaşanan..
bir sabah yağmuru
ve zaman/ sızımın gidişini seyrediyor
yağmurdan ıslanmış gözlerim..
her damlada daha da
uzaklaşıyor kıblemden..
Sabah yağmuruna yakalanmak insanı üşütür mü yoksa her damlasında kendine mi getirir geceden kalma yüreği?
Ellerinize sağlık;çok güzel bir sunum olmuş.
Yüreğinize sağlık;duygu yüklü derinliğinde kayboluyor insan.
Hicran dolu, finaldeki en son satırlar harika.
Her şeyi ile mükemmel bir sunum.
Yüreğiniz hüzün görmesin, ilhamınız ve kaleminiz daim olsun.
Emeklerinize sağlık, can-ı gönülden teşekkürler