Onlar şehitler inşallah... O "kutlu görevi" yerine getirdiler ve şimdi şehitler ruhları şad mekanlar cennet inş.
Allah'ın izni iLe gurur duyuyorum her bir tarih sayfasında çünkü o kadar kahraman ve temiz ki tarihimiz ....
Onlar zaten cennetin en guzel kosesindeler simdi kimbilir ne zorluklarla aldilar vatanimizi ac kaldilar ayakkabilari bile yoktu cogunun cok guzel dinimiz bayragimiz ve harika bi gecmisimiz var Allahima sukur iyiki muslumanim ve en onemlisi iyiki turkum ne mutlu turkum diyene euhlari sad olsun ellerine saglik aloneman09