Sen Bilemezsin...

Son güncelleme: 09.08.2007 18:41
  • Sen varya... Sen Sevmesini bilmeyen a$k icin hic deymeyen birisin...!
    Ayni zamanda zir delinin birisisin...!
    Adini kalbime ask la yazmisdim, güzel bi hayali gercek sanmisdim
    Senin sevgine de nasil kanmisdim!!
    Seni Sevdigim icin özür dilerim...
    Askindan karsilik beklemek sucmus su vefasiz dünyada neler yokmus, senin beni sevmeye niyetin yokmus....!
    Seni Sevdigim icin özür dilerim....!

    noimage

    Initkam cok acidir yapmayan yalancidir...!
    Söyle bu kacincidir senin bana yaptigin...?
    Herseyin bir sirasi var sira bana gelicek unutma ki sunu zalim Son Gülen iyi Gülecek....!
    Yaptigin yanina kalmayacak..! Bir kiyamet kopacak..! Kulagini ac iyi dinle zalim seninle hesabim var intikamim alinacak...!

    Sen her zil caldiginda o mudur diye kapiyi acdinmi...?
    Sen her telefon caldiginda o mudur diye telefonu kaldirdinmi...?
    Sen sokagimizdan gecerken hic gözelrinle beni aradinmi...?
    Bunlari sen yasamadin...! Bunlari ben yasadim, ben bilirim allahsiz, ben bilirim kitapsiz!!!

    Senin Sevgin hic yasamadan bittimi...?
    Senin güllerin acmadan kirilip koparildimi..?
    Senin aciz bedenin hic bu dünyada yandimi..?
    Bunlari ben yasadim, ben bilirim allahsiz!!!

    noimage

    Sen hic ard arda sigara yaktinmi..?
    Sen hic sabaha kadar agladinmi...?
    Sen hic severken aldatildinmi...?
    Bunlari ben yasadim!!! Sen yasamadim, sen bilemezsin allahsiz, bilemezsin kitapsiz!!!

    Sen her gördügnü bana benzettinmi..?
    Peki sen bana degil bir baskasina seni seviyorum dedinmi...?
    Sen diyemessin be gülüm sen sevemessin bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin, bunlari ben yasadim ben bilirim, allahsiz kitapsiz!!!

    Sen hic dogduna pisman oldunmu..?
    Sen icki sarhosu degil sevgi sarhosu oldunmu..?
    Sen hic bir kula kul oldunmu...?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilirim allahsiz, ben bilirim!!!!

    noimage

    Sen meyhaneleri kendine ev yatpinmi...?
    Sen allah var bir baskasina taptinmi..?
    Sen icipde bir sokak köselerinde yattinmi...?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilrim allahsiz, kitapsiz!!!

    Sen hic insanligni bir insana sattinmi...?
    Sen hic kendini bilerek atese attinmi...?
    Sen yillarca bir sevgi ugruna yipratildinmi..?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemzsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilrim allahsiz!!!

    Sen hic felegin agir sellesiyle karsilasdinmi...?
    Senin gözyaslarin hic yagmur olup sele karisdimi...?
    Senin zavalli gönlün ve tas kalbin aci cekmeye alisdimi..?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilrim allahsiz, ben bilirim!!!

    noimage

    Sen hic cikilmaz kuyuya atildinmi...?
    Sen hic issiz ve karanlik bir odada hic yalniz kaldinmi...?
    Sen hic bitemyen bir sevgi ile yandinmi...?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilrim allahsiz, ben bilirim!!!

    Senin umutlarin ve hayallerin hic baslamadan bittimi...?
    Sen unutmak icin dogdugun ve yasadigin yerden gittinmi..?
    Sen doguryu sevmedinki, utanasin zalim...!
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilirim allahsiz, ben bilrim kitapsiz!!!!

    Sen hic duvarla seni seviyorum diye yazdinmi...?
    Sen hic kendine söz verdinmi bu sevda bitmeyecek diye...?
    Sen hic allahana dualar etdinmi sevdigmi bana kavustur diye..?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilirim allahsiz, ben bilrim!!!

    noimage

    Sen hic isyan ettinm, neden yarattin neden yaatmiyorsun diye...?
    Sen hic azraile meydan okudunmu, sen benim canimi alamassin diye...?
    Sen hic kaderine küsdünmü, ben kaybetim sen kazaniyorsun diye...?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilmezsin!!! Bunlari ben yasadim ben bilirm alalhsiz, ben bilrim kitapsiz!!!!!

    [main-arkaplan-muzik]041[/main-arkaplan-muzik]
#05.03.2007 22:11 0 0 0
  • Emeklerine sağlık Seker, Çok teşekkürler


#05.03.2007 22:28 0 0 0
  • işte bu benim en sevdiğim şiirlerden birisi... bunu ne zaman dinlesem tüylerim diken diken oluyor... içimde bir isyan dalgası kabarıp gözlerimden dışarı taşıyor... ellerine ve o güzeller güzeli yüreğine sağlık döbüşlüm
#06.03.2007 06:56 0 0 0
  • emeğine yüreğine sağlık şeker kız
    şiir çok güzel resimlerde hoş
    harika bir sayfa olmuş
#06.03.2007 08:20 0 0 0
  • emeğine ve yüreğine sağlık gerçekten çok güzell
#06.03.2007 12:57 0 0 0
  • qüzel ßir $iir olduqu kesin CanIm.. iSyan eden ßir kaLßin mIsraLari..
    ke$kE deqSe ßide =)

    yüreqine SaqLik CanIm..
#06.03.2007 13:54 0 0 0
  • eline diline saglik
#08.03.2007 20:22 0 0 0
  • Yüregine saglik canim harika olmus

    her zamanki gibi tabi

    resimler harika
#09.03.2007 22:37 0 0 0
  • emeğine sağlık şeker
#10.03.2007 11:38 0 0 0
  • payLasım için saoL
#11.06.2007 07:34 0 0 0
  • yüreqine emeqine saqLik $ekerim..
    cok qüzeL ßir $iir..
    senin ekLemeLerinLe ayrI ßir qüzeL oLmu$..
    yüreqine dert qÖrmesin ßeßekim
#20.06.2007 18:43 0 0 0
  • Sen hic felegin agir sellesiyle karsilasdinmi...?
    Senin gözyaslarin hic yagmur olup sele karisdimi...?
    Senin zavalli gönlün ve tas kalbin aci cekmeye alisdimi..?
    Bunlari sen yasamadin, sen bilemezsin!!! Bunlari ben yasadim, ben bilrim allahsiz, ben bilirim!!!

    teşekkürler şeker emeğine sağlık
#20.06.2007 20:38 0 0 0
  • Emegine Sağlık 1
#09.08.2007 18:41 0 0 0