Foruma ilk giriş yaptığımızda bizleri bir chat penceresi karşılayabilir.ayrıca online üyelerin birbirleriyle yazışabileceği bir anlık mesajlaşma penceresi de olabilir. çok şey mi istiyoruz.iyi çalışmalar dilerim.
Aslında bu konuya adminimiz cevap verse daha iyi olur yanlız bende fikrimi beyan etmek istiyorum müsadenizle . Chat yani konuşma paneli mevcut olan vbulletin sistemi için sakıncalı bir scriptir chat eklentisi bir çok açığı meydana çıkarır sitenin hacklenmesine zarar görmesine sebeb olabilir bu yüzden vbulletinden anlıyan uzman arkadaşlar chat kullanmaya karşıdırlar. Ha çözümü yokmudur elbetteki vardır fakat bu riske deymez bu benim fikrim teşekkür ederim.