Onlar Gibi Olsak Keşke

Son güncelleme: 28.03.2007 17:45
  • noimage

    noimage

    noimage

    noimage

    noimage


    noimage

    noimage

    noimage

    noimage
#24.03.2007 23:58 0 0 0
NaZ NaZ foto


  • cok güzel abi, keske onlar gibi olabilsek
#25.03.2007 01:55 0 0 0
  • KONAMI


    Allah razi olsun kardes
#25.03.2007 13:43 0 0 0
  • kardesim resimler cok güzeldi ellerine saglik

    keske onlar gibi olabilsek
    keske kiskanclik kavga kandirma olmasa
    keske yanlis anlama olmasa
    keske kisilere inanilsa
    keske iman kalpte ruhda olsa
    simdi bu hallde olurmuyduk
#25.03.2007 13:59 0 0 0
  • çok güzel resimler eline sağlık.
#26.03.2007 23:25 0 0 0
  • ellerine sağlık abi
#27.03.2007 12:52 0 0 0
  • Allah razı olsun çook güzel olmuş
#27.03.2007 15:40 0 0 0
  • emeğinize ve elinize sağlık... keşke .....
#27.03.2007 22:27 0 0 0
  • ellerine sağlık bu güzel yazılar ve resimler için.
#28.03.2007 16:14 0 0 0
  • Allah sizdende razı olsun
#28.03.2007 17:45 0 0 0