Adını Deniz Koydum Senin
adını "deniz" koydum senin
sularında yüzmekten bıkmadığım
ve boğulmaktan korktuğum..
adını "deniz" koydum senin
sonsuz ve imkansız
gel-gitlerinde kaybolduğum
adını "deniz" koydum senin
uzak kentlerin yollarını ararken
gözlerini, yakından gördüğüm..
Siz bir ad bulup koymuşsunuz.
Ya bir ad bulmaktan yoksun olanlara ne ad vermeli?
Emeklerinize, yüreğinize sağlık.
Kısa ve derin anlamı olan dizeler için teşekkürler…
Denizler hiçbir zaman kirlenmezler!Onlarda ruhumuzu yıkar can buluruz.Kimi zaman asileşselerde kimi zaman deli boranlara evsahipliği etselerde yumuşacıktır onların bağrı...Emeğinize,değerli yüreğinize sağlık.Her sunumunuz ayrı bir ilham veriyor.