@Ceylan adlı üyeden alıntı:
tamam gülüm
tabiiki yollarımmmm
sen adres ver, hemen yollarım
çok isterim tabiiki

güneşin doguşu ve batışını denizden seyretmeyin başka tadı var
hele yakamozları demiyorumm
her iki balkondan deniz manzarası var

gelll
Orijinali Göster...