MESELA diyorum; bu gece bir DELİLİK yapsam..!
Bıraksam MUTFAKTA biriken bulaşıkları,
Çeksem arkamdan kapıyı,
KADIN başıma gitsem bir meyhaneyi dağıtsam..!
FONDA bir masa,
Arkada Sezen'in şarkıları çalsa;
Ben AĞLASAM...
Şişenin dibine dibine vursam..!
MESELA diyorum;
bütün ERKEKLERİ kovsam,
Bu gecelik evlerinde otursalar..
Korkmadan dolaşsam bütün şehri,
Kimse DOKUNMASA bana,
Bir sandalda sabahlasam...!
Kim bilir kaç kere satılmıştır, bu dünyanın ANASI...!
MESELA diyorum;
Bu gecede ben BABASINI satsam..! .
(alıntı)
-Şiirde ki argo kelimler biraz beni rahatsız etti.Fakat anlatılmak istenen çok güzel ifade edildiğini düşünerek paylaştım.Affınıza sığınıyorum rahatsızlık verdimse-
Argo kelimeler ile şiir başlı başına uyum sağlamış ve mükemmel.
Tabi bu da benim görüşüm, beğeni ve gıpta ile okudum.
Elleriniz dert görmesin, çok güzel bir sunum, candan teşekkürler…