Mesela Diyorum

Son güncelleme: 18.05.2013 08:36
  • noimage


    MESELA diyorum; bu gece bir DELİLİK yapsam..!
    Bıraksam MUTFAKTA biriken bulaşıkları,
    Çeksem arkamdan kapıyı,
    KADIN başıma gitsem bir meyhaneyi dağıtsam..!

    FONDA bir masa,
    Arkada Sezen'in şarkıları çalsa;
    Ben AĞLASAM...
    Şişenin dibine dibine vursam..!

    MESELA diyorum;

    bütün ERKEKLERİ kovsam,
    Bu gecelik evlerinde otursalar..
    Korkmadan dolaşsam bütün şehri,
    Kimse DOKUNMASA bana,
    Bir sandalda sabahlasam...!

    Alabildiğince KADIN,
    Alabildiğince ÖZGÜR olsam.
    Küfür etsem ağız dolusu, utanmasam;
    Şehre isyanımı haykırsam.

    Kim bilir kaç kere satılmıştır, bu dünyanın ANASI...!
    MESELA diyorum;
    Bu gecede ben BABASINI satsam..! .

    (alıntı)

    -Şiirde ki argo kelimler biraz beni rahatsız etti.Fakat anlatılmak istenen çok güzel ifade edildiğini düşünerek paylaştım.Affınıza sığınıyorum rahatsızlık verdimse-
#17.05.2013 18:36 0 0 0
  • Argo kelimeler ile şiir başlı başına uyum sağlamış ve mükemmel.
    Tabi bu da benim görüşüm, beğeni ve gıpta ile okudum.
    Elleriniz dert görmesin, çok güzel bir sunum, candan teşekkürler…

    noimage
#17.05.2013 19:11 0 0 0
  • Ellerine emeklerine saglık
    Güzel paylaşım
#17.05.2013 19:24 0 0 0
  • Emeğinize sağlık argoda olsa şiire çok güzel anlam yüklemiş.
#17.05.2013 20:42 0 0 0
  • Beğeniniz ve yorum için teşekkür ederim arkadaşlar..
#18.05.2013 08:36 0 0 0