Sampiyonlar

Son güncelleme: 22.04.2007 17:45
  • Sizce Abiler sampiyonlar ligini kim kazanir?????
#13.04.2007 03:46 0 0 0
  • bence chelsea alır bu yıl kupayı ....
#13.04.2007 13:36 0 0 0
  • bence manchester alir
#13.04.2007 21:24 0 0 0
  • bencede manchester alır bu sene çok formdalar

    bu konu aslında bi anket olarak açılsa daha iyi olmaz mı
#22.04.2007 17:45 0 0 0