Sadece Sen

Son güncelleme: 14.04.2007 18:32
  • Kalbimde seni taşıyorum,
    En değerli hazinemsin...
    Seni istiyorum başka hiç bişey istemiyorum...
    Sadece sen...

    Hiç birşeyim olmasın,
    Ama sadece sen yanımda ol istiyorum...
    Sadece sen...
    Ağlama istiyorum,
    Mutlu ol istiyorum
    Ve hep benimle ol istiyorum...
    Sadece sen...

    Bak yine gece oldu,
    Ama ben hala seni düşünüyorum,
    Hala hayallerimde sen varsın...
    Sadece sen...
#14.04.2007 02:14 0 0 0
  • yaff geldiginden beri hep siir konusu aciyorsun

    ne duygulusun kardesim..cok güzeldi yüregine saglik
#14.04.2007 02:22 0 0 0
  • gerçekten çok güzel yüreğine sağlık kardeşim ..
#14.04.2007 02:26 0 0 0
  • siz isteyin ben daha cok acim
#14.04.2007 02:27 0 0 0
  • Ama günde sadece 1 tane

    kural bu efem:D
#14.04.2007 02:35 0 0 0
  • tamam abla unutmadik ja bende yarin icn diyorum
#14.04.2007 02:46 0 0 0
  • Delü karde$im benim:D
#14.04.2007 18:32 0 0 0