Delicesine

Son güncelleme: 29.05.2007 19:42
  • noimage

    Kucucuk yuregimde bir tek sen vardin
    Sadece senin bakislariin, senin kokun
    Ilktin, tatliydin hemde oylesine
    O kadar zorladinki kendini
    Sevmemmek icin beni, delicesine....
    Artik gecmez oldum gectimiz yollardan
    Sevdigin cicekleri koklayamaz oldum
    Sirf sen egleniyorsun diye kiskandigim
    Mahallenin cocuklarini sevemz oldum
    Sen o yaramaz cocuklarin en buyuguydun
    Oylesine sevimli, oylesine tatliydin ki
    Bir taneydin, bir sen vardin
    Bu yuzden seni sevdim seni olesiye
    Delicesine....
#15.04.2007 20:02 0 0 0
  • Cok güzeldi canim

    kisa ama cok anlamliydi

    yüregine,emegine saglik
#15.04.2007 20:28 0 0 0
  • emeğine sağlık cemre güzel bir şiir
#17.04.2007 08:19 0 0 0
  • cok güzel olmus sagol
#17.04.2007 19:43 0 0 0
  • paylaştığın için çok teşekkürler cemre
#28.04.2007 21:32 0 0 0
  • eline sağlık
#11.05.2007 21:28 0 0 0
  • çok güzel
#18.05.2007 09:20 0 0 0
  • güzel anlamlı şiir
#18.05.2007 18:58 0 0 0
  • eLine yüregine saqLık..!
#29.05.2007 19:42 0 0 0