Versiyonu :4,0
Don't Panic isimli bi program
masa üstünde yapılan her çalışmayı 2uşla saklayıp 2 tuşla ortaya çıkaran bi program bende 30 günlük sürümü var ve süre çoktan bitti çokbeğendiğim bu program hakında yardımcı olursanız sevinirim.
Ya usta güzel program çok teşekkür ederim emeğin ve ilgin için ben onu indirdim ama bu programı bulamadım bi sürü değşik şey çıktı aralarından seçemedim mümkünse benim için bakarmısn birde istersen sana programı göndereyim