Seni Bekleyişimin Adı Yok

Son güncelleme: 09.05.2007 10:12


  • Aslında bir kibrit kafi gündüzleri tutuşturup,Gecenin gerdanına dizi dizi yıldızlar yapmaya.
    Hani sabahın boyu yetişse uzanıp öpecek alnından Ayı Bir de hep geç kalınmış ömrün son deminde gelmese ölüm Belki böylesi dar gelmez giyindiğimiz mutluluklar mevsimlerin peşine takılıp ta, Hüznü oradan oraya taşıyan yağmurlar gibiyim.. Sıcak avuçlarda buhar olup göğe karışan Soğuk bakışlarda buz kesip anlamdan alabildiğine uzaklaşan Seni bekleyişimin adı yok,
    Hasreti çeke çeke uzaklara götüren çok vagonlu trenlerin de. Hani giden gider de, geçmişi kalırya geride, Onu hep yaşlı gözlerle bekleyen.
    Zamanla dilindeki özlemi kırıverir zaman, en hassas yerinden
    çok geçmeden, çok geçiyor yokluğunun üzerinden, Haram saatler diziliyor boğazıma uzadıkça sensizlik, Tenhasına sere serpe uzandığım düşler de yetmiyor Yorgun arzularımı kışkırtmaya Verdiğim sözlere saklanmış militan kılıklı yalanlar yakayı ele veriyor bir bir Tutuklayıp aynalara hapsediyorum Sonra vicdanım delil yetersizliğinden serbest bırakıyor Seni bekleyişimin adı yok Dursun diye duvarlara çivilediğim zamanın da
    Payıma düşen yalnızlığın zirvesinde, Saçlarımla gizlice siyahını paylaşıyor gece. O zaman, bu şehir bir kez daha düşüyor gözümden Kalabalık kaldırımlarında adım adım eziliyor günahlarımın gölgesi Sanki ben değildim külçe külçe acıların sahibi Ağır korkuların ezip yel değirmelerine verdiği Savrulmuş bedenimin, rüzgarında ölmeden dirildiği Sanki sen değildin bırakıp giden Üstüne üstlük hiç gelmemişken Seni bekleyişimin adı yok.. Kurulmamış köprülerden geçmeye çalışan benliğimin de
    Şiirlerim şahit olsun ki İki satır arasına sığmıyor yalnızlığım Ne nokta anlatabiliyor kararsızlığımı Ne de virgül koyabiliyorum yılların ardına
    Yenik düştü keşkelerim oynadığım oyunlara Yine de teslim olmadım
    Ama sen, namluda hüzün
    Beni tam on ikiden vurdun
    Seni bekleyişimin adı yok

    GELMEYİŞİNİN DE !!!
#08.05.2007 14:19 0 0 0
  • Cok güzeldi okan..Biraz yazi fontunu degistirdim

    yüregine saglik
#08.05.2007 21:05 0 0 0
  • tamam seninde eline sağlık o zman
#08.05.2007 21:13 0 0 0
  • Rica ederim :)
#08.05.2007 21:29 0 0 0
  • ikinizinde eline sağlık o zaman
#09.05.2007 10:12 0 0 0