@ASUR adlı üyeden alıntı:
Hele saygıdan, konuşma kültüründen bahsedene bakın. İlk defa görende kusursuz , yumuşak ve ne kadar da iyi diyecek. Karşıdakini düşüncesine saygıdan bahsedecek en son kişi edebiyat parçalıyor.

Geçmiş konularda son derece normal bir konuya katılmadığını belirtenler için: Hadi ordan ... sürüsü , diyen şimdi edebiyat yapıyor . Çok ilginç. sıkışınca saldıran, şimdi ne kadar da güzel yazmış böyleeee. Asıl bizdeisterdik güzel bir muhabbet olsun ama , sizde o yok. Karşıdakinin değer yargısına tayyip derseniz, sürekli hakaret ederseniz haketmediğiniz böyle saygıyla karşılaşırsınız. Yasaklı listesiymiş, çokta tınnnn... Yapacağın başka ne var ki zaten.
Orijinali Göster...