O işte...En acıtanı o

Son güncelleme: 29.05.2007 19:36
  • En acıtanı ne biliyor musun dedi biri..

    .. hani o gidişlerin var ya... sessizce... suskun ..

    .. kırılan sen olduğun halde... kendisiymis gibi... hani o arkasına dahi bakmadan gidişleri..
    hani senin "o an" "oracıkta" "ancak" arkasından baka kaldığın... anın durması için yalvardığın, tutup ucundan geri çevirmeye çalıştığı an varya, hani yapabilsen o merdiveni, hani yapabilsen o kapıyı, hani yapabilsen o sokağı tutup ucundan geri çevirmeye canını bile verebileceğin o an..

    ..o işte...en acıtanı o..

    ..hani o tıpkı elinden düşen en sevdiğin, en güzel "şeyin gibi"... hani o tıpkı tutamadığı gibi... hani o tıpkı tüm gidenlerde yaşadığı gibi... hani o bir ince sızı varya içe içe akan... hah işte...tam öyle incecik... yırtarak kayan... düşen kanatan... acıtan.. tutamadığın... parçalanan... tuzla buz olan... zamana savrulan... zamanda akıp giden... hani o zamanla catistigin ama zaman içinde yok olmayan herkesin inandığı o kocaman ... "zaman her şeyin ilacıdır" yalanı ... bunun bir yalan olduğunu tekrardan hatırladığın an... ve kendini kandırmaya başladığın an ... istemeye istemeye inanmaya başladığın an..

    o işte...en acıtanı o..

    ..ama senin orda oldugunu hep bildiğin ..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir dahası olmayan..
    ..ama zaten hiç senin olmayan..
    ..ama senin hep bildiğin..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir daha sana geri gelmeyecek olan..
    ..ama buna rağmen
    ..gelmeyeceğini bile bile senin beklediğin..
    ..o işte...en acıtanı o..

    .. sonra o kocaman kocaman, akıp gitmek bilmeyen zaman..
    .. o durduramadığın an' ın karmaşası tezatlığı..
    ..kördüğüm oluşu..
    .. o "acabalarla" , "keşkelerle" dolu soruların ..
    .. içindeki kısır döngülerin..
    .. ve o an ..
    .. hiç bir şey yapamamanın çaresizliği..
    .. o işte...en acıtanı o..

    ..belki de sadece çaresizliğin..

    ..çaresizliğim...lütfen beni artık acıtma...!
#10.05.2007 00:37 0 0 0
  • ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir dahası olmayan..
    ..ama zaten hiç senin olmayan..
    ..ama senin hep bildiğin..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir daha sana geri gelmeyecek olan..
    ..ama buna rağmen
    ..gelmeyeceğini bile bile senin beklediğin..

    ellerine saglık
#10.05.2007 08:28 0 0 0
  • harika


    paylaştığın için saol Okan
#10.05.2007 09:09 0 0 0

  • ..ama senin orda oldugunu hep bildiğin ..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir dahası olmayan..
    ..ama zaten hiç senin olmayan..
    ..ama senin hep bildiğin..
    ..ama senin hep hissettiğin..
    ..ama bir daha sana geri gelmeyecek olan..

    Yüregine saglik okan

    cok farkli ve okunmaya deger bir siir

    Anlam yüklü..umarim sevgiden asktan yana yüzün hep güler
#10.05.2007 20:24 0 0 0
  • çok güzel olmuş.
#11.05.2007 21:01 0 0 0
  • T$kler eline saqlık süperrrr oLmu$.. !
#19.05.2007 17:15 0 0 0
  • süper teşekkürler okan
#20.05.2007 23:14 0 0 0
  • MüKémméL ,,,
#21.05.2007 10:37 0 0 0
  • okancim ellerine saglik
#21.05.2007 11:26 0 0 0
  • Emegine Saglik, Paylasim icin tskler
#21.05.2007 16:19 0 0 0
  • eLine yüregine saqLık..!
#29.05.2007 19:36 0 0 0