Yalnızlık ne midir

Son güncelleme: 29.05.2007 19:25
  • Yalnızlık kımı zamn kocamn bı adada sadece kendının ayak ızlerının olması gıbıdır :
    noimage
    yalnızlık kımı zamn ınsana utanc verır* ne yapacaını sasırır:
    noimage
    yalnızlık kımı zamn bı pencere onunde pencere olarak konaklamaktr :
    noimage
    yalnızlık kımı zamn dunyadan uzaklasmaktır:
    noimage
    yalnızlık kımı zamn 4duvar arasında tıkılmaktır :
    noimage
    yalnızlık kımı zamn ınsana ıstemedıgı dostlar verır :
    noimage
    yalnızlık kımı zaman dusunceylede olabılır:
    noimage
    yalnızlık kımı zaman kısılerı ısyana goturebılır :
    noimage
    yalnızlık kımı zaman ınsanı bogar :
    noimage
    yalnızlığın tek bı rengı vardır :
    noimage
    yalnızlık kendıne dandıkte olsa bı ısık aramaktır:
    noimage
    yalnızlık ınsana yapılmaması gereken seylerı yaptırabılır :
    noimage
    yalnızlık caresızce dılemektır :
    noimage
#11.05.2007 00:07 0 0 0
  • okan cok guzel olsmus canim
#11.05.2007 00:12 0 0 0
  • beğendiğine sevindirik oldum
#11.05.2007 00:16 0 0 0
  • şiir çok güzel


    ama yazılar resimlerin arasında ufak kalmış yüreğine sağlık
#11.05.2007 00:49 0 0 0
  • ellerine saglik
#11.05.2007 23:13 0 0 0
  • Yüregine saglik okan..

    Birazcik karisik görünsede..Anlami büyük
#12.05.2007 02:39 0 0 0
  • eLİne saqLık guseL oLmus
#14.05.2007 09:13 0 0 0
  • bence yanlış yalnızlık sadece benim :D
#16.05.2007 00:04 0 0 0
  • yalnızlık çok kötü bir şey be
#26.05.2007 11:22 0 0 0
  • eLine yüregine saqLık..!
#29.05.2007 19:25 0 0 0