Yalnızım

Son güncelleme: 27.08.2004 18:12
  • Yalnızım

    Yalnızlığımdan değil yalnızlığım
    Söyleyemediğim için kimseye
    Yalnızlığımı...

    Sensizim
    Sensizliğimden değil bu yokolan düşler
    Boşluğundan içimde barındığın inin
    Sensizliğimi sana yükleyemediğim için sensizim...

    Sessizim
    Bulamıyorum pişman olacak bişey
    Yada ' yapmasaydım ' ile başlayacak bi ' keşke '
    Bitirememekten daha başka başlayamadığımızdan aşka
    Böylesine sonuçsuzum...

    Yansızım
    Ne benden taraf içimdeki ses
    Ne de hepten seni savunmakta
    Çakılmamış kibritler gibi düşüncelerim
    Yanmaya amadeyken bile sönüşe düşman
    Ergimiş güller gibi amansızım....

    Issızım
    Terk edilmiş parklar gibi
    Duaya hasret mezarlar gibi
    Sonsuz bir geceye mahkum bırakılmış
    Unutmuşum şafağın kızıllığını
    Ve ışıltısını yakamozların
    Karanlığın içinde darmadağın
    Işıksızım...

    Dönüşsüzüm
    Gülsüz ve dikensiz bir bahçeyim
    Güneşin cilveleşmediği dallarında
    Kuşların kelebeklerin
    Terk ettiği güzel olan herşeyin
    Ölümün bile kucaklamayı çok gördüğü yitik bir düşüm
    Ne yazık
    Ölüşsüzüm...


    H. Sayın
#27.08.2004 18:04 0 0 0
  • Dönüşsüzüm
    Gülsüz ve dikensiz bir bahçeyim
    Güneşin cilveleşmediği dallarında
    Kuşların kelebeklerin
    Terk ettiği güzel olan herşeyin
    Ölümün bile kucaklamayı çok gördüğü yitik bir düşüm
    Ne yazık
    Ölüşsüzüm...

    cok güzel anti
#27.08.2004 18:09 0 0 0
#27.08.2004 18:12 0 0 0