Nickinisde 4 büyükLerin bayrağı oLsun...

Son güncelleme: 13.01.2009 14:19
  • Trabzonspor forması için kodlar


    Kod

    ·$11,5·#//·$5,11·# ·$11,5 ·$5,11·# ·$11,5\\·0


    Beşiktaş Forması İçin Aşağıdaki Kodları Kullanın


    Kod:
    ·$0,1·#//·$,0·# ·$,1 ·$,0·# ·$,1\\·0


    Fenerbahçe Forması İçin Aşağıdaki Kodları Kullanın


    Kod:

    ·$8,2·#//·$2,8·# ·$8,2 ·$8,8·# ·$8,2\\·0


    GalataSaray Forması İçin Aşağıdaki Kodları Kullanın


    Kod:

    ·$4,1·#//·$1,4·# ·$4,8 ·$8,4·# ·$4,1\\·0

    tabii bunların olması için msn plus olması lazım
#18.05.2007 17:33 0 0 0
  • teşekkürler arkadaşım hemen kullandım tabi ki Galatasaray
#14.06.2007 11:40 0 0 0
  • ölümüne GS
#16.06.2007 21:13 0 0 0
  • elbette fb
#19.06.2007 19:14 0 0 0
  • teşekkürler
#06.08.2007 23:14 0 0 0
  • nereye kayıt edecez ya
#07.08.2007 12:04 0 0 0
  • @GEZEGEN_2006 adlı üyeden alıntı:
    nereye kayıt edecez ya
    Orijinali Göster...


    tabii bunların olması için msn plus olması lazım

    seçenekler>>>Adınızın diğerlerinin görmesini istediğiniz biçimde girin

    kodları buraya ekle msn plus olması lazım tabi ki ...
#08.08.2007 17:47 0 0 0
  • Hayırlı paylaşımlar :)

    Kandiliniz mübrek olsun şimdiden nice hayırlı kandiler :)
#09.08.2007 14:51 0 0 0
  • tskler
#17.08.2007 19:42 0 0 0
  • tabiki CİMBOM
#23.08.2007 14:17 0 0 0
  • EMEĞİNE SAĞLIK TEŞEKKÜR EDRİM
#13.01.2009 14:19 0 0 0