Giriş
Giriş
Üye Ol
Main-Board
22 Yıl 123 Günden beri Online
Giriş
Giriş
Üye Ol
Ana Sayfa
Internet
Nickinisde 4 büyükLerin bayrağı oLsun...
Nickinisde 4 büyükLerin bayrağı oLsun...
1045
Son güncelleme: 13.01.2009 14:19
matrakSsS
Trabzonspor forması için kodlar
Kod
·$11,5·#//·$5,11·# ·$11,5 ·$5,11·# ·$11,5\\·0
Beşiktaş Forması İçin Aşağıdaki Kodları Kullanın
Kod:
·$0,1·#//·$,0·# ·$,1 ·$,0·# ·$,1\\·0
Fenerbahçe Forması İçin Aşağıdaki Kodları Kullanın
Kod:
·$8,2·#//·$2,8·# ·$8,2 ·$8,8·# ·$8,2\\·0
GalataSaray Forması İçin Aşağıdaki Kodları Kullanın
Kod:
·$4,1·#//·$1,4·# ·$4,8 ·$8,4·# ·$4,1\\·0
tabii bunların olması için msn plus olması lazım
#18.05.2007 17:33
0
0
0
hakan2230
teşekkürler arkadaşım hemen kullandım tabi ki Galatasaray
#14.06.2007 11:40
0
0
0
crazykaos1
ölümüne GS
#16.06.2007 21:13
0
0
0
varolcan
elbette fb
#19.06.2007 19:14
0
0
0
alimurat61
teşekkürler
#06.08.2007 23:14
0
0
0
GEZEGEN_2006
nereye kayıt edecez ya
#07.08.2007 12:04
0
0
0
Fiyakalı
@
GEZEGEN_2006
adlı üyeden alıntı:
nereye kayıt edecez ya
Orijinali Göster...
tabii bunların olması için msn plus olması lazım
seçenekler>>>Adınızın diğerlerinin görmesini istediğiniz biçimde girin
kodları buraya ekle msn plus olması lazım tabi ki ...
#08.08.2007 17:47
0
0
0
esmerdelikanli
Hayırlı paylaşımlar
Kandiliniz mübrek olsun şimdiden nice hayırlı kandiler
#09.08.2007 14:51
0
0
0
tekkursun68
tskler
#17.08.2007 19:42
0
0
0
yağmurun sesi
tabiki CİMBOM
#23.08.2007 14:17
0
0
0
burak_narin_56
EMEĞİNE SAĞLIK TEŞEKKÜR EDRİM
#13.01.2009 14:19
0
0
0
Nickinisde 4 büyükLerin bayrağı oLsun... Konusuna Benzer Konular
Hediyemiz olsun...
15.03.2004
afiyet olsun
02.04.2004
Allaha Sükürler Olsun
07.04.2004
Haram olsun
29.06.2004
Yaziklar Olsun Sana
14.07.2004
Main-Board 2004 - 2026
Üyeler
Toplist
Gündem
Hakkımızda
Kurallar
İletişim
İzmit Su Tesisatçısı