DeGiSMeM SeNiiii

Son güncelleme: 29.05.2007 18:52

  • Verdiğin bir damLa sevgiye karşı

    Canımı istesen kıramam seni

    Başka aşk başka yar haramdır bana

    ÖLürümde yine bırakmam seni

    ***

    GönLüme kuruLmuş cehennem oLsan

    Yanarım yıLLarca terk etmem seni

    Yıksan şu dünyamı yerLe bir etsen

    En güzeL cennete değişmem seni

    ***

    Sen zaLim olsanda severim yine

    Çekerim zuLmunu binLerce sene

    AşkınLa ömrümü kahretsen biLe

    İçimden koparıp atamam seni.
#19.05.2007 14:47 0 0 0
  • yüreğine sağlık sevilen kişi çok şanslı
#19.05.2007 15:51 0 0 0
  • Sevilen kisi yok artik
#19.05.2007 19:16 0 0 0
  • niye
#19.05.2007 22:13 0 0 0
  • güzel bir Şiir, yüreğinize sağlık..
#20.05.2007 12:03 0 0 0
  • yuregine saglik kiz cok guzel

    yaa aglama
#20.05.2007 12:36 0 0 0







  • Bana Bir Resim Çiz
    Mum Işığında Aydınlanmayı Bekleyen Geceler
    Kapkara Gökyüzünde Kaybolmuş Yıldızlar
    Acıyan Yüreğim Olsun İçinde ..
    Acıyı Çiz Bana ...

    Bana Bir Resim Çiz
    Kan Revan İçerisinde Unutmaya Uyuyan İnsanlar
    Kırık Dökük Düşler
    Kırılmış İnsanlar Olsun İçinde ..
    Unutmayı Çiz Bana ...

    Bana Bir Resim Çiz
    Yolunu Kaybetmiş İnsanların Oradan Oraya Savrulmaları
    Aradıklarını Bulamamanın Yıkılmışlığı
    Acı İle Kanamaları Olsun İçinde ..
    Kanamayı Çiz Bana ...


    Bana Bir Resim Çiz
    Yalnızlığın Ayazında Donmaya Ramak Kala İnsanlar
    Sigaramın Dumanında Boğulan Düşler
    Dumansız Düşünceler Olsun İçinde ..
    Ramak Kalmayı Çiz Bana ...


    Bana Bir Resim Çiz
    Beklemekten Usanmayan Fakat Beklediği 'Şey'i Unutan İnsanlar
    Titrek Cümleler Ağlamaklı Sözcükler
    Unutulan İnsanlar Olsun İçinde ..
    Unutulmayı Çiz Bana ...

    Bana Bir Resim Çiz
    Koşan Ama Sol Tarafındaki Ağırlıktan Kaçamayan
    O Ağırlığın Altında Ezilirken
    Çığlıkları Duyulmayan İnsanlar Olsun İçinde ..
    Sessiz Çığlıkları Çiz Bana ...


    Bana Bir Resim Çiz
    Adı İhanet Olsun ...


    Bana Bir Resim Çiz
    Adı Ayrılık Olsun ...

    Bana Bir Resim Çiz
    Adı Kavuşmak Olsun

    Bana Bir Resim Çiz
    Adı Sen Olsun

    Bana Bir Resim Çiz
    Senin Resmin Olsun...






    bu paylasımda sana olsun belki morelin düzelir SoN-GüL

    Kimseye Hakettiğinden fazla değer verme ya kendini ya onu kaybedersin
#20.05.2007 15:54 0 0 0
  • Yorumlariniz icin cok tesekkürler:))


    _________________

    @gonulyorgunu

    Cok tesekkür ederim arkadasim bu güzel siir ve verdigin tavsiyeler icin:))
#20.05.2007 19:40 0 0 0
  • işte bu hayata gül yoksa hayat ta sana gülmez . =) baya ögüt verirmisimm bende =)


    tkr dan ellerine saglık


    bana bir resim çizz


#20.05.2007 20:38 0 0 0
  • Bende cok tesekkür ederim sana
#20.05.2007 22:15 0 0 0
  • Songül yüreğine sağlık.Çok anlamlı bir şiir gerçekten etkileyici.Hatta okurken besteledimde ve izin verirsen geliştirmek isterim.çünkü gerçekten etkileyici bir şiir.
#29.05.2007 16:51 0 0 0
  • eLine yüregine saqLık..! sen baskasın songuL abLacım
#29.05.2007 18:52 0 0 0