SAKO

Son güncelleme: 23.07.2007 20:42
  • SAKO

    Bir kış gecesi Emin Hafizin kayınbiraderi çocuklarıyla gezmeye gelir. Gece uzundur, ikram izzet gerekir ama evde hiç bir şey yok! Emin Hafiz, karısına "sen misafirlerle ilgilen" der, hemen asılı olan kaynının "sako"sunu aldığı gibi en yakın kahvede onbeş liraya okutur. Et, meyve, çerez ne lazımsa alır gelir. Karısı da sevinçle pişirir, ikram eder. Yer içerler. Geç vakitte kalkmak isterler.Kayınbirader seslenir:
    -Baci hele sakomi getir biz gahah.
    Kadın arar ama sakoyu bulamayınca:
    -Ağabegi senin sakon var miydi?
    -Eşşeggızi, zehmeri güni caket gatına mi geldi, der.
    Birden herkesin jetonu düşer ve hep birden Emin Hafiz'e bakarlar. Emin Hafiz istifini bozmadan:
    -Gavatın oğli dolmalari üçer üçer yudanda eyiydi hem
#04.06.2007 11:27 0 0 0
  • efem sako ney az turkce annamadim ben ya
#04.06.2007 12:01 0 0 0
  • evet bende bilmiyorum sako ne
#04.06.2007 12:48 0 0 0
  • bende erzurum degilim

    bir erzumlu arkadas yazar bekliyelim
#04.06.2007 12:49 0 0 0
  • sendemi bilmiyon garip
#04.06.2007 12:51 0 0 0
  • bilsem yazardim anlamini
#04.06.2007 13:01 0 0 0
  • tam uyuz gi bu valla aciklayamayacagin fikrayi niye sunuyon kardesim
#04.06.2007 13:05 0 0 0
  • bunun adi fikra ben ne edem
#04.06.2007 13:13 0 0 0
  • emin degilim ama palto ceket anlaminda

    (Baci hele sakomi getir biz gahah)
    baci sakomi getirde kalkalim demis buda demekkki paltosunu istiyor
#04.06.2007 13:17 0 0 0
  • yani soguk bir günde paltosuz gelinmez demek istemiş
#04.06.2007 19:36 0 0 0
  • anlaşılmıyor ama güzele benziyor
#16.06.2007 11:07 0 0 0
#20.06.2007 08:45 0 0 0
  • fikradan cok garip sana guldum
#21.06.2007 03:00 0 0 0
#21.06.2007 13:26 0 0 0
  • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii DARE EDR!


    emeğine sağlık
#22.06.2007 17:35 0 0 0
  • Peki Emin Hafız kim? Tanıyor muyuz?
#15.07.2007 22:35 0 0 0
  • Güzeldi.Teşekkürler...
#23.07.2007 17:25 0 0 0
  • Eski Zamanlarda Bi Mimar Varmis Bu Miamarin Yaptigi Butun Isler Kusursuzmus Ve Vezir Bundan Rahatsizmis. Vezir Birgun Padisahin Yanina Cikmis Ve Demiski Padisahim Mimar Sizin Icin Oyle Bi Eser Yapsin Ki En Fak Bi Hata Olursa Kafasini Vuralim Demis Padisahta Tamam Demis Mimari Cagirmis Ve Olayi Mimara Anlatmis Mimarda Boynu Bukuk Kabul Etmis Aradan 5 Ay Gecmis Ve Padisahin Yanina Gelip Padisahim Eser Bitti Demis Padisahta Yuru Gidip Bakalim Demis Ve Padisah Vezir Mimar Ve Askerler Gitmisler Bakmaya Mimar O Kadar Guzel Bi Eser Yapmis Ki Bakanin Gozlerini Aliyo Ama Vezirin Amaci Bunu Oldurtmek Oldugu Icin Gidiyo Yapitin Yanina Tuglalari Sayiyo 1-2--3--4-5--6 ....... 41 Padisahim Dio Burda 41 Tane Tugla Var 40 Tane Olsaydi Iyi Olurdu Padisahta Haklisin Diyo Vuralim Boynunu Dio Mimari Getiriyolar Soruyolar Mimar Olmeden Once Son Bi Istegin Varmi ??
    Mimar Hemen Cvp Veriyo Var Padisahim Var Olmaz Olurmu

    Bu Devlete Calistigim Yillar Sitk Ile Bas (yani Basim Gozum Ustune ) Ananizin Taaa ........ Girsin O 41. Tas
#23.07.2007 19:16 0 0 0
  • bende anlamadım ama ellerine saglık
#23.07.2007 20:42 0 0 0